خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار خبرداد:

دستگیری باند بزرگ سارقان احشام در جویبار

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۹۸

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری باند بزرگ سارقان احشام و کشف چندین فقره سرقت خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار - استان مازندران - از دستگیری باند بزرگ سارقان احشام و کشف چندین فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «سید رحمان رضازاده» با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان و اعلام اینکه ۱۰ راس گوسفند از وی به سرقت رفته، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی و دستگیری مته‌مان پرونده آغاز کردند.

وی افزود: تیم ویژه‌ای از کارآگاهان با انجام اقدام اطلاعاتی موفق شدند شش سارق حرفه‌ای احشام را شناسایی و دستگیر کنند؛ مته‌مان در بازجویی‌های فنی به بزه انتسابی اعتراف و اعلام کردند که در سرقت احشام هرکدام از آنان وظایف جداگانه‌ای شامل سرقت، حمل و نقل و فروش احشام را برعهده داشته‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار با بیان اینکه از مته‌مان تاکنون چندین فقره سرقت احشام کشف شده، گفت: در بازرسی از مخفیگاه آنان، مقادیری وجوه نقد سرقتی به همراه سلاح شکاری کشف و ضبط شد.

سرهنگ رضازاده در پایان خاطر نشان کرد: مته‌مان به همراه اموال مکشوفه پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز