خبرگزاری کار ایران

احشام سرقتی قزوین در بناب کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۱۶

پلیس آگاهی با بکارگیری کلیه واحدهای تخصصی و ستادی سارقین سابقه دار و خودروهای حامل احشام موفق شدند که یک دستگاه ایسوزو و یک دستگاه خودروی سایپا رادرجاده بناب - ملکان متوقف و یک نفر متهم را دستگیر و از نامبرده تعداد ۳۵ راس احشام مسروقه را کشف کنند.

ایلنا: فرمانده انتظامی بناب در آذربایجان شرقی از کشف ۳۵راس احشام سرقتی که از استان قزوین سرقت شده بود خبر داد.
به گزارش ایلنا، «علی سلطانی وش» گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت احشام در روستاهای شهرستان بناب، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: پلیس آگاهی با بکارگیری کلیه واحدهای تخصصی و ستادی و ایجاد گشت‌های شبانه و روستایی و گشت‌های محور جاده‌ای و کنترل سارقین سابقه دار و خودروهای حامل احشام در اوایل و نیمه‌های شب نهایتا موفق شدند که یک دستگاه ایسوزو و یک دستگاه خودروی سایپا رادرجاده بناب - ملکان متوقف و یک نفر متهم را دستگیر و از نامبرده تعداد ۳۵ راس احشام مسروقه را کشف کنند.
این مقام انتظامی افزود: ۳ نفر متهم نیز در این راستا به محض حضور مامورین متواری شدندکه شناسایی ودستگیری آن‌ها در دستور کار پلیس است.
وی افزود: اطلاع رسانی به موقع به کلیه شهرستان‌ها و استان‌های سراسر کشور نهایتا مالباختگان از استان قزوین به پلیس آگاهی بناب مراجعه کرده به محض مشاهده، احشام خود را شناسایی کردند. به گفته وی، پرونده قضایی تشکیل و متهم دستگیر شده روانه زندان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز