خبرگزاری کار ایران

عصر امروز صورت گرفت؛

بازدید معاون رئیس جمهور از یک خانه امن زنان خشونت دیده در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۲۱۷

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده عصر دوشنبه از یک خانه امن ویژه زنان خشونت دیده در قزوین بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های آن قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرکل بهزیستی قزوین در این بازدید با ارائه گزارشی از این مرکز گفت: مرکز خانه امن با هدف حمایت از زنان خشونت دیده از نیمه دوم سال ۹۶ در ۲ بخش نگهداری و ارائه خدمات سرپایی آغاز به کار کرد.

علیرضا وارثی افزود: از ابتدای تأسیس مرکز تاکنون، ۱۲۸ زن خشونت دیده و فرزندانشان مورد پذیرش و حمایت قرار گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: در راستای توانمندسازی زنان خشونت دیده ۱۳ هزار و ۷۹۹ خدمت تخصصی اعم از روانشناسی، مددکاری، حقوقی، بهداشتی، درمانی و آموزش ارائه شده است.

وارثی گفت: از سایر فعالیت‌های مرکز خانه امن در واحد سرپایی، شناخت مناطق آسیب خیز است که خشونت در آنها بیشتر مشاهده می‌شود و به تبع آن برگزاری دوره‌های آموزشی و آگاهسازی در این مناطق یک اولویت این مراکز است.

ابتکار در سفر یک روزه به قزوین علاوه بر شرکت در ۲ نشست شورای توسعه و برنامه ریزی و نشست با سازمان‌های مردم نهاد از یک واحد کارآفرینی گلیم بافی بانوان در روستای رزجرد و مرکز کارآفرینی شهرداری اقبالیه نیز بازدید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز