خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون زنان مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

انتقاد غیرسازنده دردی از مسائل زنان دوا نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۲۷۹

انتقادات در صورتی مفید است که سازنده باشد، این درست نیست با کلی گویی به عملکرد معاونت امور زنان انتقاد کنیم زیرا این مسئله دردی از جامعه زنان دوا نمی‌کند.

یک عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتصاب معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در شورای عالی اتقلاب فرهنگی با حکم مقام معظم رهبری گفت: به جای انگ زدن و انتقادات کلی از ایشان باید در جهت وحدت و تعامل با یکدیگر قدم برداریم.

«شهلا میرگلوی‌بیات» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد انتصاب شهین‌دخت مولاوردی در شورای عالی انقلاب فرهنگی بر اساس حکم مقام معظم رهبری، گفت: با این انتصاب ایشان وظیفه سنگین‌تری را بر دوش دارد و باید فعالیت‌های بیشتری را در حوزه زنان انجام دهد.

وی با اشاره به جلسه امروز معاونت امور زنان ریاست جمهوری و فراکسیون زنان، افزود: در جلسات پیشین معاون رئیس جمهور گزارشاتی از عملکرد خود به صورت شفاهی به اعضای فراکسیون ارائه داد، اما درخواست داریم این گزارشات به صورت کتبی ارائه شود.

این عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس افزود: زمانی می‌توان گفت که اقدامی در حوزه زنان صورت گرفته که بهبود شرایط زنان در زندگی آنها دیده شود، متاسفانه فعالیت در حوزه زنان نه تنها در این دولت بلکه در تمامی دوره‌ها مطلوب نبوده؛ برای نمونه ماده ۲۳۰ و ۲۲۷ برنامه پنجم توسعه در حالی که در آستانه تدوین برنامه ششم هستیم هنوز در ارتباط با زنان اجرایی نشده است.

میرگلوی بیات در مورد انتقاداتی که به معاونت امور زنان وارد می‌شود، افزود: انتقادات در صورتی مفید است که سازنده باشد، این درست نیست با کلی‌گویی به عملکرد معاونت امور زنان انتقاد کنیم زیرا این مسئله دردی از جامعه زنان دوا نمی‌کند.

وی تصریح کرد: انگ‌زدن و برچسب زدن به خانم مولاوردی تاثیری در بهبود شرایط ندارد، بنابراین بجای تفرقه باید در جهت وحدت و تعامل با یکدیگر قدم برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز