خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان ملی استاندارد:

خطای انسانی مهمترین عامل تصادفات است/ خودروهای پرتیراژ داخلی تنها عامل تصادفات جاده ای نیستند

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۳۰۷

رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: بخش مهمی از تلفات جاده‌ای کشور تنها به‌ علت ایمنی خودروها نیست بلکه مربوط به خطاهای رانندگان و عدم استفاده صحیح از خودرو است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سایپا ، نیره پیروزبخت در بازدید از غرفه سایپا در نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید اظهار کرد: خودروهای پرتیراژ داخلی تنها عامل تصادفات جاده ای نیستند و عامل انسانی بخش مهمی از بروز مشکلات در این عرصه است.

پیروزبخت افزود: سازمان استاندارد مرجع نهایی تعیین کیفیت و استاندارد محصولات تولیدی خودروسازان است.

وی ادامه داد: تلفات جاده‌ای کشور تنها به‌ علت ایمنی خودروها نیست بلکه بخش مهمی از آن مربوط به خطاهای رانندگان و عدم استفاده صحیح از خودرو است.

 به‌گفته پیروزبخت در حال حاضر آزمون‌های استانداردی بسیاری از خودروهای ساخت داخل نهایی شده و این محصولات موفق به کسب این استانداردها شده‌اند.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی در اختیار خودروسازان و قطعه‌سازان قرار خواهد داد تا از ظرفیت‌های جدید داخلی بهره‌برداری کنند.

پیروزبخت ادامه داد: بومی‌سازی قطعات خودرو در کشور با همکاری و نظارت سازمان ملی استاندارد ایران صورت خواهد گرفت تا اجرای این پروژه با رعایت بیشترین استانداردها صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز