خبرگزاری کار ایران

سرهنگ منصوری خبر داد:

دستگیری 3 سارق خودرو در شهرستان البرز

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۰۶۶

فرمانده انتظامی البرز گفت: 3 سارق خودرو در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ بهرام منصوری روز یکشنبه به جزئیات این خبر اشاره کرد و افزود: در پی وقوع سرقت خودرو سواری پراید، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران آگاهی با تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی یکی از اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ منصوری اظهار داشت: پس از دستگیری، متهم برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل و در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس، به سرقت خودروی پراید با همدستی 2 سارق دیگر اعتراف کرد.

وی ادامه داد: با دستگیری 2 همدست سارق، متهمان در بازجوئی های پلیسی ابتدا منکر سرقت بودند اما پس از مواجه با شواهد و قرائن، به ارتکاب سرقت پراید اعتراف و با راهنمایی آنان خودرو کشف و تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی البرز با اشاره به اینکه سارقان از هر فرصتی برای انجام عمل مجرمانه خود استفاده می کنند، به شهروندان توصیه کرد: از قرار دادن سوییچ بر روی خودرو و یا باز گذاشتن درب‌ها و پایین ماندن شیشه‌ها و همچنین پارک خودرو در محیط‌ های خلوت و تاریک و یا یک مکان بهمدت طولانی که زمینه را برای ارتکاب عمل مجرمانه فراهم می‌کند اکیدا خودداری و اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، قفل فرمان و پدال و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز