خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلانغرب تشریح کرد:

توصیه‌های پلیس برای پیشگیری از سرقت خودرو

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۹۹۱

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب به منظور پیشگیری از سرقت خودرو توصیه ها و هشدارهایی را به مردم ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ سلیم سلیمی اظهارداشت: آموزش و آگاه سازی شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از وقوع سرقت را دارد. 

وی گفت: خودروی خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سویچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل تاخیری و بازدارنده مجهز کنند.  

این مقام مسئول افزود: خودروی خود را حتی برای دقایقی کوتاه در اختیار افرادی که شناخت کافی از آنان ندارید قرار ندهید. 

سرهنگ سلیمی با بیان اینکه هنگام ترک خودرو خود، از قرار دادن سوئیچ بر روی آن جداً بپرهیزید تاکید کرد: همیشه هنگام ترک خودروی خود، از بسته شدن درها و شیشه‌ها اطمینان حاصل کنید. 

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب اضافه کرد: هرگز خودروی خود را در اماکن خلوت و تاریک پارک نکنید و هنگام ورود و خروج از پارکینگ منزل مراقب باشید افراد غریبه وارد پارکینگ نشوند. 

سلیمی تصریح کرد: هنگام گردش و تفریح، خودروی خود را در مکانی امن و در صورت امکان در پارکینگ‌های عمومی و مطمئن پارک نمایید و زمان خروج از پارکینگ منزل، ابتدا خودرو را خاموش کرده و سوئیچ را برداشته سپس درب پارکینگ را ببندید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز