خبرگزاری کار ایران

مسئول دبیرخانه «یزد، حسینیه ایران» خبر داد:

آغاز اسکان در حسینیه های شهر یزد به دلیل تکمیل ظرفیت اقامت

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۷۰۹

مسئول دبیرخانه بین‌المللی «یزد، حسینیه ایران» با اشاره به استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از شهر تاریخی یزد گفت: اسکان در حسینیه های شهر یزد به دلیل تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی آغاز شد.

سیدحسن حسینی در گفت وگو با ایلنا اظهار داشت: با توجه به افزایش ورود مسافران نوروزی به استان و شهر تاریخی یزد، چندین حسینیه به ظرفیت اسکان برای اقامت گردشگران داخلی افزوده شد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تعداد سفرهای نوروزی در اولین شب سال 1398 خورشیدی به استان، با هماهنگی و آمادگی قبلی تعدادی حسینیه که دارای شرایط مناسبی برای اقامت مسافران است، به ظرفیت مراکز اقامتی افزوده شد تا برای اسکان مسافرین نوروزی مورد استفاده قرار گیرد.

مسئول دبیرخانه بین‌المللی «یزد، حسینیه ایران» با اشاره به آمادگی کامل برای استقبال و خدمات ‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی اضافه کرد: خوشبختانه ورود مسافران به استان و شهر تاریخی یزد در مقایسه با گذشته افزایش چشمگیری دارد که ثبت جهانی شهر یزد در این موضوع نقش موثری دارد.

وی با بیان اینکه حسینیه ‌های یزد ظرفیت‌ های قابل توجهی دارند که حتی می‌توانند به زیرساخت‌های گردشگری استان نیز اضافه شوند عنوان کرد: با برنامه‌ریزی مناسب می توان از ظرفیت این حسینیه‌ها به نحو مطلوب‌تری حتی در تمام ایام سال هم استفاده کرد.

حسینی به تشریح برنامه های دبیرخانه بین‌المللی «یزد، حسینیه ایران» در ایام نوروز پرداخت و اظهار داشت: برنامه ریزی شده تا در این ایام که یزد شاهد حضور گردشگران و مسافران نوروزی است جاذبه‌های گردشگری مذهبی یزد به مسافران معرفی شود.

وی اضافه کرد: ارائه ماکت‌های چوبی از نخل و بادگیر در قالب بسته‌های فرهنگی و برپایی ایستگاه صلواتی چای و شربت در اماکن گردشگری به ویژه حسینیه امیرچخماق از دیگر برنامه های این دبیرخانه در نوروز 98 است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز