خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه یزد:

تردد کامیون در محورهای استان یزد محدود شد/ممنوعیت تردد کامیون در محور یزد-طبس

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۶۸۸

رئیس پلیس راه استان یزد با اشاره به محدودیت تردد کامیون در محورهای مواصلاتی استان یزد گفت: ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور "یزد-طبس" ممنوع شد.

سرهنگ مسعود قانعی در گفت وگو با ایلنا با اشاره به پیش بینی افزایش ترددهای جاده ای در تعطیلات عید نوروز اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی برای کامیون ها و کشنده ها در محور های استان اعمال می شود.

وی ادامه داد: با توجه به ترافیک و تردد بالای خودروها در این ایام تردد خودروهای سنگین به جز کامیون های سوخت رسان از روزهای 29 اسفند و نیز 4، 13، 15 و 16 فروردین ماه در محور "یزد-طبس"ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان یزد خاطرنشان کرد: این ممنوعیت ها برای ارتقای سفرهای جاده ای اعمال می شود و از رانندگان انتظار می رود با توجه به پیش بینی افزایش حجم ترافیک در جاده ها در روزهای تعطیل بجد قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی با اشاره به لزوم رعایت قانون و مقررات برای همه وسایط نقلیه افزود: در تمامی روزهای تعطیل ایام نوروز تردد هرنوع موتورسیکلت در کلیه محورهای برون شهری استان ممنوع است.

قانعی عنوان کرد: همچنین در روز 13 فروردین ماه تردد خودروهای سنگین اعم از کامیون، کامیونت و تریلی در تمامی جاده ها و محورهای مواصلاتی استان به ویژه راه های روستایی استان ممنوع خواهد بود.

وی همچنین با تاکید بر راعایت قانون و استفاده از کمربند ایمنی اظهار داشت: براساس قانون، بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان خودرو اعم از سرنشینان جلو و عقب در جاده‌‌ها الزامی است و پلیس با قانون شکنان برخورد خواهد داشت.

رئیس پلیس راه استان یزد خاطرنشان کرد: از رانندگان درخواست داریم تا همکاری لازم با ماموران پلیس راه را داشته باشند و قوانین و مقررات رانندگی را برای حفظ سلامت خود جدی بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز