خبرگزاری کار ایران

کمالی زاده:

کاهش ترافیک کرج با اجرای طرح دستفروشی شبانه

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۵۷۲

شهردار کرج، گفت: در برخی خیابان های تهران از ساعت 11 شب به بعد افراد می‌توانند دستفروشی کنند و این امر کمک شایانی به کاهش ترافیک روزانه دارد که ما در کرج می توانیم از این طرح استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا، علی اصغر کمالی زاده در دوازدهمین جلسه شورای معاونین با بیان این که باید جلسه ویژه ای برای استقبال از بهار برگزار و تمهیدات لازم برای هرچه بهتر انجام شدن آن اندیشیده شود، افزود: در طرح استقبال از بهار توجه به سیما و منظر و ورودی های شهر ضروری است.

این مسئول ساماندهی دستفروشان و جمع آوری سد معبر را به منظور کاهش ترافیک ضروری دانست و تاکید کرد: محل انتخاب شده برای دستفروشان از نقاط مرکزی شهر دور و متغیر باشد تا شخص به محل احساسِ مالکیت پیدا نکند.

وی در ادامه به زندگی شبانه در تهران اشاره کرد و گفت: در برخی خیابان‌های تهران از ساعت 11 شب به بعد افراد می توانند دستفروشی کنند و این امر کمک شایانی به کاهش ترافیک روزانه دارد که ما در کرج می توانیم از این طرح استفاده کنیم.

وی با اشاره به لزوم توجه به سیمای شهر، بهسازی علائم ترافیکی و خط کشی‌ها اظهار کرد: اقدامات انجام گرفته باید به قدری محسوس باشد که شهروندان در جریان تغییرات انجام شده قرار گیرند. 

شهردار کرج گفت: در توزیع اقلام مورد نیاز شهروندان در ایام پایانی سال نباید با مشکلی مواجه باشیم.

کمالی زاده در ادامه به ضرورت اجرای طرح زوج و فرد در ایام پایانی پرداخت و خاطرنشان کرد: با توجه به تردد شهروندان در ایام پایانی سال، ضرورتِ کنترل ترافیک و تسهیل در تردد احساس می شود. 

شهردار کرج به اقدامات فرهنگی در ایام عید اشاره کرد و یادآور شد: توزیع پَک های فرهنگی، نقشه شهر و محل های تفریحی و اقامتی کرج نیازی است که در ایام عید باید به آن توجه شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز