خبرگزاری کار ایران

مدیرروستا خبر داد:

برگزاری همایش مدیریت سبز با عنوان "هوای پاک، مسئولان ، مردم"

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۶۸۵

معاون خدمات شهری شهرداری کرج از برگزاری دومین همایش مدیریت سبز با عنوان "هوای پاک، مسئولان ، مردم " خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن مدیرروستا، اظهار کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری کرج با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز و سازمان های مردم نهاد، دومین همایش مدیریت سبز را برگزار می کند.

وی تصریح کرد: بی‌شک بهره‌مندی از هوای پاک، زمینه ارتقای سلامت عمومی را فراهم می‌کند و همه افراد وظیفه دارند در کاهش آلودگی هوا نقش خود را ایفا کنند.

این مسئول افزود: اولین همایش مدیریت سبز با مسئله “کودک و زندگی سبز” در دی‌ماه سال جاری برگزار شد و دومین همایش با حضور علاقمندان به مسائل محیط زیستی و کارکنان ادارات و سازمان‌ها برگزار خواهد شد  زیرا معتقدیم این قشر از جامعه می‌توانند با دریافت آموزش های لازم و انتقال این آموخته ها به خانواده و جامعه، مسیر را برای داشتن هوای پاک هموار سازند و از این نعمت همگان را بهره مند کنند. 

مدیر روستا یادآور شد: این همایش با حضور معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور شنبه٢٩ دی‌ماه سال جاری از  ساعت ٨:٣٠ صبح به همت گروه مطالعات زیست و توسعه پایدار معاونت خدمات شهری در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز