خبرگزاری کار ایران

معاون شهرداری کرج:

اولویت شهرداری کرج اجرای طرح بازآفرینی شهری در محلات کم برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۴۲۷

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: طرح بازآفرینی شهری در اولویت اقدامات مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.

به گزارش ایلنا، احدالله احمدی پرگو، گفت: کمبود امکانات رفاهی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی ساکنان محلات کم برخوردار و بافت‌های فرسوده کرج از جمله مهمترین مشکلات این مناطق به شمار می‌رود که با اجرای طرح باز آفرینی شهری، این مناطق به استانداردهای اصلی نزدیک می شوند.

این مسئول با اشاره به راه اندازی دفاتر تسهیل گری در برخی محلات تصریح کرد: رفع مشکلات حوزه اجتماعی نیازمند ایجاد زیرساخت های مناسب در محلات است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار کرج ادامه داد: طرح بازآفرینی شهری ویژه محلاتی است که با هدف تامین زیرساخت های رفاهی و خدماتی از جمله ساخت مدارس، هلال احمر، بهسازی معابر، ایجاد مرکز بهداشت، ایجاد سرای محله و  مرکز فرهنگی و ورزشی و ساماندهی محله های بافت فرسوده انجام می شود.

پرگو بیان کرد: ساختمان‌های فرسوده در کوچه‌هایِ با عرض کم در مقابل تهدیدات طبیعی مقاوم نیستند در این راستا بازآفرینی این مناطق موجب بهبود سطح زندگی مردم می‌شود.

وی تاکید کرد: برای بازآفرینی و بهسازی محله‌ها و بافت‌های فرسوده سرمایه‌گذاران با شهرداری مشارکت کرده و با اعتبار تخصیص یافته شهرداری و مشارکت ساکنین، محلات کم برخوردار متحول می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز