خبرگزاری کار ایران

حدیقه‌جوانی خبر داد:

احداث و توسعه ایستگاه‌های حاشیه‌ای حمل بار در سطح شهر

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۴۹۹

رییس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری شیراز از احداث و توسعه ایستگاه‌های حاشیه ای حمل بار در سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن حدیقه جوانی با اعلام این خبر افزود: پارک خودروها در حاشیه معابر اصلی مشکلات بسیاری را در پی دارد که یکی از مهم ترین آنها پارک به صورت دوبله و افزایش ترافیک شهری است؛ لذا تعداد 18 معبر در نقاط مختلف بر مبنای اولویت و نتایج مطالعات طرح جامع حمل و نقل بار و با هماهنگی کارگروهی متشکل از نمایندگان ترافیکی سازمان‌ها و مناطق شهرداری در حال شناسایی است  که در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین در مراحل بعد تمامی ایستگاه‌های حمل بار با دوربین‌های مستقر در سطح شهر در طول شبانه روز نظارت می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: عدم وجود مکان‌های مشخص برای انجام عملیات تخلیه و بارگیری خودروهای باربری در زمان جابه‌جایی حمل و نقل کالا یکی از مشکلات اصلی ترافیکی شهر شیراز محسوب می‌شود.

حدیقه جوانی تأکید کرد: انتظار می‌رود متولیان نهادهای مربوطه برای ایجاد این زیرساخت مهم، سهم شایسته‌ای در حفظ زیرساخت‌های شهری توام با امنیت ترافیکی داشته باشند و در این راستا به استناد بند 2 و 5 ماده 4 اساسنامه سازمان، احداث ایستگاه‌های وسایل حمل‌ونقل بار از جمله وظایف سازمان است.

وی در پایان افزود: احداث ایستگاه‌های حمل بار منجر به مدیریت فرآیند تخلیه و بارگیری، روان سازی ترافیک معابرشهری، جلوگیری از پارک دوبل، ایمن‌سازی جابجایی کالا، کاهش خطرات احتمالی در حین انجام عملیات تخلیه و بارگیری و مدیریت مصرف سوخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز