خبرگزاری کار ایران

سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج خبر داد:

تدوین برنامه جامع سیستم حمل و نقل هوشمند شهر کرج

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۷۶۱

سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج از تدوین برنامه های جامع و کامل در حوزه سیستم حمل و نقل هوشمند شهر کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج، محمدحاجی جعفری سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرایی شدن برنامه‌های جامع حمل ونقل هوشمند، می‌توانیم شاهد اثرات چشمگیری در زمینه راهوری، انتظامی و کنترل ترافیک شهری باشیم و موجبات رضایتمندی و افزایش ایمنی شهروندان را فراهم کنیم.

وی گفت: برنامه‌های هوشمند در زمینه حمل و نقل به شکلی است که با طراحی سیستم هایی، این مجموعه، قادر به ثبت پارامترهای موثر در ترافیک از قبیل، سرعت، سبقت، و... خودروها می‌شود و از طریق سامانه‌های نرم افزاری، می توان گزارش‌های بسیار کاربردی را به متخصصان به منظور محاسبه، بررسی و تحلیل ترافیک ارائه داد تا دستیابی به راهکارهای مناسب برای افزایش کارآمدی و ایمنی راه‌ها فراهم شود.

حاجی جعفری افزود: با استفاده از سیستم هوشمند حمل و نقل، ارتباط مناسبی بین انسان، وسیله نقلیه و جاده برقرار می‌شود؛ این سیستم ها زیر ساختی مناسب برای تحویل صنعت حمل و نقل و حل مشکلات آن در قرن 21 به شمار می آیند و شهرداری کرج نیز یکی از راه های رسیدن به توسعه پایدار شهری را تحقق این سیستم می‌داند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز