خبرگزاری کار ایران

در آستانه عید غدیرخم برگزار شد؛

جشن اکرام علوی با حضور ایتام سادات و حامیان البرزی

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۵۴۳

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز گفت: ۱۱۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد البرز به همراه حامیان در جشن اکرام علوی شرکت کردند.

به گزارش ایلنا، شاپور قاسمی، امروز در مراسم جشن اکرام علوی، هدف از برگزاری این مراسم را تکریم ایتام و حامیان سادات در آستانه عید سعید غدیرخم عنوان کرد و گفت: به دلیل علاقه‌مندی مردم و خیّران به اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السّلام و به‌ویژه مولای متقیان حضرت علی علیه السّلام تعداد حامیان ایتام سادات همواره بیش از دیگر فرزندان مشمول حمایت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین است.

وی افزود: ۱۱۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد البرز به همراه حامیان در جشن اکرام علوی شرکت کردند.

قاسمی با اشاره به رشد ۳۶ درصدی کمک‌های حامیان در پنج ماه نخست سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۲۶ هزار حامی البرزی بیش از چهار میلیارد تومان به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد واریز کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با تأکید بر اینکه امسال برای خانه‌دار کردن تمامی ایتام تحت حمایت کمیته امداد البرز عزم جدی و جهادی وجود دارد گفت: از حامیان، خیّران و عموم مردم نوع‌دوست البرز درخواست می‌کنیم با لبیک به پویش اجتماعی خانه‌دارشدن خانوارهای تمامی ایتام البرزی کمیته امداد را یاری کنند.

وی موفقیّت این نهاد در اجرای برنامه‌های فقرزدایی را درگرو کمک خیّران دانست و یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و همچنین دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز ضمن دریافت شناسنامه‌های فرزندان معنوی خود در این طرح ثبت‌نام کردند.

گفتنی است اجرای برنامه‌های شاد هنری برای حامیان و میهمانان شرکت‌کننده، بیان خاطرات برکات حمایت از ایتام در زندگی توسط تعدادی از حامیان و اهدای هدیه نقدی به‌تمامی ایتام حاضر در مراسم ازجمله بخش‌های متنوع جشن اکرام علوی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز