خبرگزاری کار ایران

محمدعلی نجفی:

هفته دولت فرصتی برای تشریح خدمات و تقدیر از خادمان نظام است

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۶۳۸

استاندار البرز گفت: هفته دولت، فرصتی برای تقدیر و تشکر از خادمان نظام محسوب می‌شود، هرچند که گاهی مورد کم لطفی قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در مراسم افتتاح متمرکز ۱۱ پروژه آب‌رسانی روستایی البرز که در ساوجبلاغ برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، افزود: در این شهرستان با اهتمام و پیگیری مجدانه کارکنان خدوم، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی از اقدامات نظام برای تنویر افکار عمومی، ادامه داد: هفته دولت بهانه‌ای است که خدمات دولت و نظام برای مردم تبیین و تشریح شود.

نجفی گفت: این هفته فرصتی برای پاسداشت خدمات‌رسانی خادمین نظام است، چراکه در چنین شرایطی علی‌رغم تمامی تنگناها و مشکلات موجود که در بخش‌های مختلف تحمیل شده، همچنان ثابت قدم در راستای حل موانع ایستاده اند.

وی افزود: عده‌ای دنبال پررنگ کردن مشکلات و موانع و درصدد به رخ کشیدن تنگناها هستند، از این رو باید با حضور موثر و اطلاع رسانی دقیق از عملکرد دولت و نظام، دسیسه‌ها را خنثی کرد.

استاندار البرز با اشاره به اقدامی که در حوزه آب‌رسانی روستایی محقق شده، اضافه کرد: این افتتاحیه نیز با تلاش، همراهی و هم‌افزایی مسئولان مربوطه در شهرستان‌های البرز صورت گرفت و برنامه دولت مبنی بر توجه ویژه به مناطق روستایی را بدرستی اجرایی کرد.

وی گفت: در هفته دولت امسال بیش از 346 پروژه با اعتباری بیش از 2 هزار و 195 میلیارد تومان در حال بهره برداری است که از این میزان هزار و 700 میلیارد تومان مربوط به حضور فعال بخش خصوصی در البرز است.

نجفی به روند اشتغالزایی در البرز اشاره کرد و افزود: اقدامی که حدود 11 ماه در حوزه اشتغالزایی البرز شکل گرفته قابل مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته نیست چراکه تعداد اشتغال ایجاد شده در ساوجبلاغ چند برابر اشتغالی است که در کل استان ایجاد شده بود.

وی عنوان کرد: یکی از بزرگترین ظرفیت‌های استان در حوزه اشتغالزایی، در شهرستان ساوجبلاغ است که این امر علی‌رغم مشکلات و تحریم‌های ناجوانمردانه تحمیلی، دولت با جدیت دنبال رونق اقتصادی و ایجاد بسترهای اشتغال است که در البرز نیز با ایجاد زمینه‌ای برای شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از سرمایه‌گذاران از این روند، تبعیت می‌شود.

استاندار البرز گفت: علاوه بر پروژه های استانی و شهرستانی، اکنون در حوزه راهسازی البرز پروژه های بزرگی در حال تکمیل است که با جدیت این روند را تسریع و رفع موانع کرده‌ایم، پروژه بزرگراه همت، آزادراه تهران-شمال و جاده آبیک چرمشهر و همچنین قطارشهری کرج و راه آهن تهران-هشتگرد از جمله این پروژه ها است.

وی افزود: هفته دولت، فرصتی برای تقدیر و تشکر از خادمان نظام نیز محسوب می‌شود، هرچند که گاهی مورد کم لطفی قرار می‌گیرند ولی همچنان با قدرت و بی توجه به حواشی به کار خود ادامه می دهند.

نجفی خاطرنشان کرد: پست، مقام و جسم انسان فانی است و تنها خدمات و نام نیک می‌ماند از این رو مسئولان باید بی توجه به حاشیه‌سازی‌ها دنبال خدمت باشند.

وی گفت: تلاش ما بعنوان خادمان نظام بر این است که مشکلات مردم را حل کنیم ولی منابع محدود است و مصارف بسیار بالا، از این رو دلسرد نمی‌شویم و ثابت قدم در این مسیر حرکت می‌کنیم.

استاندار البرز افزود: بخش خصوصی سرمایه‌های کشور هستند، بنابراین حضور آنها را ارج می‌نهیم، ارزهایی که برای بهره‌برداری در تولید به تولیدکنندگان از سوی دولت داده می‌شود باید برای مردم هزینه شود و برای اصناف و سرمایه‌گذاران زیبنده نیست که درهای انبارهای خود را ببندند و باید اجازه دهند که بازار روال عادی خود را طی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز