خبرگزاری کار ایران

نیروی انتظامی آغاز هفته دولت را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۳۷۷

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با صدور پیامی آغاز هفته دولت را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والا مقام  هشتم شهــریور ۱۳۶۰  که با خدمت "خالصانه" و "صادقانه" خود موجب اقتـدار و عزت مانـدگار کشور شدند؛ فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:‌ هفته دولت نه  تنها تداعی کننده یاد و خاطره فراموش نشدنی دو مجاهد و مبارز  ولایتمدار، شهیدان" رجایی" و "باهنر" می باشد، بلکه تجلیل از یک تفکر انقلابی است که در ذیل آن، خادمین صادق ملت، در راه خدمت به مردم بصیر و انقلابی کشور عزیزمان ایران اسلامی، سـر از پا نشناخته، تمام هستی خــویش را در طبق اخلاص و فـداکاری قرار داده و در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی "صلی الله علیه و اله و سلم" ایفا نقش می نمایند.

شهیدان رجایی و باهنر؛ با وفاداری بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و تشکیل دولت مکتبی، در دوران کوتاه اما پر برکت عمر خود، تلاش نمودند تا در جهت رفع محرومیت، تبعیض و بی عدالتی گام های بلندی بردارند اما با خیانت و جنایت منافقان تروریست تحت حمایت استکبار جهانی، در آتش کینه و دشمنی، پروانه وار سوختند.

این پیام، دوره طلایی و کوتاه مدت دولت شهید رجایی را منشوری جاودانه و الهام بخش برای تمامی دولت‌های جمهوری اسلامی ایران در بستر تاریخ قلمداد  نموده و تصریح کرده است: عملکرد این دو شهید بزرگوار با ویژ گی های شاخصی چون؛ ولایتمداری، ساده زیستی، استعمارستیزی، پایداری بر اصول و ارزش ها، مدیریت انقلابی و... به عنوان معیاری برای سنجش یک دولت انقلابی محسوب می شوند.

شهیدان رجایی و باهنر از فرصت خدمتگزاری به مردم به شایستگی بهره بردند، باشد که همه خدمتگزاران و دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی ایران به تاسی  از این دو اسوه ایمان، شهادت و خدمت خالصانه، با الهام از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و پشتوانه عظیم مردمی با عزمی راسخ برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رفاه و سربلندی مردم شریف ایران در شرایط حساس کنونی تلاش کنند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این شهیدان گرانقدر  و تمامی گلگون‌کفنان مظلوم ترور، با تبریک هفته دولت به تمامی دولتمردان خدوم و با تاکید بر تقویت و تکریم فرهنگ متعالی خدمت، اعلام می دارد: چون گذشته در راستای همکاری با دولت محترم برای خدمت روز افزون به مردم و توسعه نظم، امنیت و آرامش، مقابله با هرگونه ناامنی به ویژه در حوزه اقتصادی، تحقق عدالت، ترویج معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه انجام وظیفه خواهد نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز