خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان سیما منظر خبر داد:

ششمین نمایشگاه گل و گیاه آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۰۷۹

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز ششمین نمایشگاه گل و گیاه، خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیمان بضاعتی‌پور با اشاره به آغاز ششمین نمایشگاه گل و گیاه، اظهار داشت: ششمین نمایشگاه گل و گیاه از امروز، چهارم الی هشتم شهریور ماه از ساعت 10 تا 21 میزبان شهروندان است. 

وی با اشاره به محوطه سازی نمایشگاه با کاشت گونه های گیاهی، گفت: سال جاری در کنار تمام جنبه‌های نمایشگاه گل و گیاه، ورکشاپ نقاشی و ساخت مجسمه توسط هنرمند سنگ تراش را نیز برپا خواهد بود. 

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، نورپردازی نمایشگاه و تجهیز باغ پرندگان و اجرای برنامه‌هایی در خصوص مصرف بهینه آب و انرژی را از دیگر برنامه‌های ششمین نمایشگاه گل و گیاه عنوان کرد.

بضاعتی‌پور ادامه داد: ششمین نمایشگاه گل و گیاه با حضور تولیدکنندگان گل‌های شاخه بریده، گیاهان آپارتمانی و ملزومات مرتبط با باغبانی و گل و گیاه در باغ گل های بوستان شهید چمران کرج برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه نمایشگاه گل و گیاه فرصتی است برای ایجاد نشاط اجتماعی، یادآورشد: نمایشگاه گل و گیاه هر ساله با حمایت اعضای شورا و مجموعه مدیریت شهری و با استقبال شهروندان روبرو می شود.

سرپرست سازمان‌سیما، منظر و فضای‌سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه برای برپایی ششمین نمایشگاه گل تمامی زیرساخت‌ها فراهم شده است، گفت: چیدمان و طراحی گل‌ها در ششمین نمایشگاه گل و گیاه نسبت به دوره های گذشته منحصر به فرد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز