خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل خبر داد ؛

تدوین ۴۹ شاخص برنامه ای و عملیاتی در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۳۸۰

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل در بازدید از شهرهای اصلاندوز ، تازه کند پارس آباد و جعفرآباد گفت: 49 شاخص برنامه ای و عملیاتی تدوین گردیده و شهرداری ها برنامه های کاری خود را در این راستا برنامه ریزی و اجرا کنند.

به گزارش ایلنا، مسعود امامی یگانه افزود: افزایش سرانه فضای سبز، ساماندهی تنظیف شهری ، فرهنگ سازی برای تفکیک زباله از مبدا ، ساماندهی ورودی و خروجی شهرها و توسعه سیما، منظر و مبلمان شهری، مدیریت مشاغل مزاحم ، جلوگیری از ایجاد سد معبر و مناسب سازی محیط شهری از جمله شاخص‌های پیش‌بینی شده برای شهرداری‌ها در بخش خدمات شهری است.

وی گفت: در اجرای پروژه‌های عمرانی نیز رعایت اصول فنی در ساخت و سازها ، استفاده از پیمانکاران ذی‌صلاح ، نگهداری مناسب معابر شهری ، جلوگیری از ساخت و سازهای غیراصولی و غیر مجاز ، اجرای احکام صادره ماده 100 باید در برنامه های شهرداری ها بطور مستمر پیگیری گردد. 

مدیر کل دفترامور شهری و شوراهای استانداری اردبیل در ادامه با بیان اینکه شهرداری ها باید برای ایجاد درآمد پایدار برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت تعریف نمایند گفت : کمیسیون های سرمایه گذاری با هدف جذب سرمایه گذار و اعمال سیاست های تشویقی برای سرمایه گذاران باید به‌طور مرتب تشکیل شود.

وی افزود: صرف اتکای شهرداری ها به اعتبارات کمکی دولت پذیرفتنی نیست و باید با توجه به ظرفیت های اختصاصی هر شهر شوراهای اسلامی شهر و شهرداری ها نسبت به ایجاد در آمد تلاش کنند.

امامی یگانه در نشست جداگانه با اعضای شوراهای اسلامی شهرهای اصلاندوز ، تازه کند پارس آباد و جعفرآباد گفت : شوراهای اسلامی شهر با توجه به تاثیرگذاری در بین آحاد مختلف مردم شهرداری ها را در اجرای برنامه های توسعه شهری یاری نمایند.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز