خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری:

تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرداری ها ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۵۲۸

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل گفت: تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرداری‌ها و کارگروه های زیر مجموعه می تواند از میزان خسارات احتمالی در برابر حوادث غیر مترقبه بکاهد.

به گزارش ایلنا، مسعود امامی یگانه در جلسه کارگروه تخصصی آتش‌نشانی، مواد خطرناک، انتقال و تدفین متوفیان اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران شهرداری‌ها باید بطور مرتب تشکیل جلسه داده و مسایل مربوط بررسی و مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دوره آموزشی برای آتش‌نشانی‌ها برگزار می‌شود، افزود: تجهیزات لازم حفاظت فردی و لباس ضد حریق امسال به همه آتش نشانی‌ها در سطح استان تعلق می گیرد.

امامی یگانه آمادگی کامل نیروهای آتش‌نشانی برای حضور بموقع در محل حادثه احتمالب را یادآور شد و اظهار کرد: آمادگی نیروها در مواقع اضطراری و نگهداری مناسب تجهیزات برای استفاده در مواقع ضروری از جمله وظایف آتش نشانی هاست که باید همیشه مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل افزود: برگزاری مانور تخصصی به منظور آمادگی نیروهای عملیاتی  آتش نشانی‌ها در دستورکار ستادهای مدیریت بحران قرار گیرد.

وی افزود: با هماهنگی بیشتر بین شهرداری ها و دستگاه‌های زیر مجموعه می‌توان از میزان خسارات احتمالی و آسیب های به وجود آمده در شرایط وقوع حوادث کاست .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز