خبرگزاری کار ایران

امامی‌یگانه خبر داد:

​کمک هزار میلیاردی دولت به شهرداری‌های استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۶۲۴

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل گفت: پیگیری و تخصیص هزار و 100 میلیارد ریال کمک مالی از خزانه معین دولتی به طرق مختلف به شهرداری‌های استان به تناسب جمعیت شهری تقسیم شده است.

به گزارش ایلنا، مسعود امامی‌یگانه در همایش شهرداران شهرهای استان اردبیل افزود: این میزان 56 میلیارد و 400میلیون تومان از محل بند الف ماده 38به خزانه معین واریز شده که برای ساماندهی و دفن زباله و از محل بند 'و' تبصره 6 قانون بودجه 96 در تسریع طرح های عمرانی و خدماتی شهرداری ها تخصیص و تحقق یافته است.

امامی یگانه ادامه داد: ساماندهی مدیریت پسماند، پیگیری تخصیص اعتبارات از سازمان شهرداری ها، پرداخت تسهیلات برای طرح های درآمد زا، توسعه خدمات شهری ، تامین ماشین آلات و برگزاری دوره های آموزش شهرداران و شوراها از جمله برنامه های قابل پیگیری دفتر امور شهری شهرداری ها و شوراها بود.

وی افزود: امسال شهرداری مشگین شهر، خلخال، نمین و هیر برای دریافت تسهیلات به سازمان شهرداری های کشور معرفی شده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل تصریح کرد: شهرداری ها با توجه به تاکید استاندار اردبیل بر مناسب سازی فضای عمومی، تقویت خدمات عمومی شهرها و بویژه تاکید بر سرمایه گذاری بخش خصوصی با هدف تامین درآمد پایدار، اقدام موثری را باید در دستور کار داشته باشند.

امامی اضافه کرد: درآمد و هزینه شهرداری ها باید در راستای ارتقای خدمات عمومی شهری برنامه ریزی و با صرفه جویی در هزینه ها طرح های اولویت دار برای توسعه شهرها تعریف و عملیاتی شود. 

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل اضافه کرد: شهرداران باید از تمام ظرفیت های موجود برای توسعه شهرها با مشارکت اقشار مختلف مردم استفاده نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز