خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه ۱۳شهرداری اصفهان خبر داد؛

توسعه طرح "روز بدون خودرو" در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۳۵۹

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه‌های روز بدون خودرو در گذر فرهنگی خیابان آزادگان همزمان با افتتاح فاز اول این خیابان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد شرفا  از برگزاری روز بدون خودرو در گذر فرهنگی خیابان آزادگان این منطقه همزمان با عید سعید قربان خبر داد و اظهار داشت: در این طرح، با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، خیابان آزادگان واقع در محله دستگرد به روی خودروها بسته شده و به عنوان گذر فرهنگی انتخاب شده است که ویژه برنامه‌ای تحت عنوان روز بدون خودرو را تجربه می‌کند.

وی افزود: در قالب این رویداد، برنامه‌های تفریحی، سرگرمی و ورزشی شاد و متنوعی اعم از اجرای تئاترهای خیابانی درباره موضوعاتی همچون فرهنگ ترافیک و کاهش مصرف انرژی، پارک ترافیک، مسابقات ورزشی و تفریحی، مسابقه کتابخوانی، اجرای سرود، نقاشی برای کودکان و نقاشی بر روی چهره در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به اهداف برگزاری این طرح تصریح کرد: در راستای سیاست‌های شهرداری اصفهان مبنی بر ایجاد نشاط برای شهروندان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اقدام به برگزاری طرحی به نام طرح نشاط ستان کرد که در آن همه مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان موظف به برگزاری این طرح هستند.

وی تصریح کرد: در همین راستا شهرداری‌های مناطق یکی از خیابان‌ها را به عنوان گذر فرهنگی انتخاب کرده و هر هفته یکی از این مناطق موظف است برنامه‌های فرهنگی و تفریحی متعددی را جهت ایجاد نشاط در جامعه به اجرا درآورد، بر همین اساس در قالب این طرح خیابان آزادگان واقع در منطقه ۱۳، ویژه برنامه‌های روز بدون خودرو را میزبانی می‌کند.

شرفا از همکاری‌های سازمان‌ها و ارگان‌ها با این طرح سخن گفت و ادامه داد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به عنوان مسئول برگزاری این طرح کمک‌های لازم را به شهرداری منطقه ۱۳ انجام داده است. در کنار این سازمان، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، پلیس راهور و بسیج محلات نیز با این طرح همکاری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم استقبالی خوب از سوی مردم صورت گیرد، اظهار داشت: با توجه به وجود برنامه‌های متنوع فرهنگی و تفریحی و همچنین عدم وجود محدودیت سنی خاص برای این طرح از یک سو و مصادف شدن این برنامه با عید قربان و کیفیت بالا و امکانات خیابان آزادگان از سوی دیگر، پیش‌بینی می کنیم این برنامه با استقبالی قابل توجه و مناسب از سوی مردم همراه شود.

برنامه طرح نشاطستان روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه در خیابان آزادگان واقع در محله دستگرد از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود.

در این برنامه، خیابان آزادگان به روی خودروها بسته شده و به عنوان گذر فرهنگی، میزبان ویژه برنامه های آموزشی و فرهنگی در زمینه ترافیک و برنامه های شاد و تفریحی خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز