خبرگزاری کار ایران

با ساخت شهرک صنعتی امیرکبیر؛

۲ هزار واحد صنعتی پراکنده در شهر اصفهان ساماندهی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۹۸

ساخت شهرک صنعتی امیرکبیر علاوه بر ساماندهی ۲ هزار واحد صنعتی پراکنده در شهر، نیاز‌های فنی استان را نیز تامین کرد.

ایلنا: ساخت شهرک صنعتی امیرکبیر علاوه بر ساماندهی ۲ هزار واحد صنعتی پراکنده در شهر، نیاز‌های فنی استان را نیز تامین کرد.
مدیر سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: این شهرک علاوه برتامین نیاز‌های واحد‌های فنی استان اصفهان توانسته با استان‌ها و حتی کشور‌های دیگر نیز مبادلات اقتصادی و فنی داشته باشد.
سید رضا حکیم فعال با اشاره به اینکه در شهر اصفهان بازار‌های تخصصی زیادی فعال هستند اظهار داشت: در اصفهان ۱۳۸ تولید کننده گل مشغول فعالیت هستند که با ساماندهی آنان در بازار‌های تخصصی عمده نیاز استان تامین می‌شود.
وی ادامه داد: یکی دیگر از این بازار‌های تخصصی بازار گیاهان دارویی است که استان اصفهان در این زمینه پیشتاز بوده و علاوه بر فروش گیاهان دارویی پزشکان سنتی و گیاهی در این بازار‌ها حضور دارند.
مدیر سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از خرید مجموعه‌ای بزرگ برای ساماندهی فروشندگان پرندگان زینتی خبر داد و تصریح کرد: پراکندگی این فروشندگان در خیابان عطار معضلاتی را برای مردم به وجود آورده بود که با خریداری این مجموعه و با همکاری اتاق اصناف، کمسیون بند ۲۰، فرمانداری و دیگر ارگان‌های مربوطه در این مجموعه ساماندهی خواهند شد.
حکیم فعال اختصاص مجموعه‌ای فرهنگی در میدان لاله اصفهان، برای ساماندهی اصحاب رسانه در این مجموعه را از دیگر فعالیت‌های این سازمان برشمرد وافرود: اصحاب رسانه می‌توانند دفا‌تر خود را به این مکان منتقل کنند.
وی با بیان اینکه بازار‌های روز کوثر نگاه مردم را به به خرید تغییر داده است تصریح کرد: این بازار‌ها اجناس مرغوب و مورد نیاز مردم با ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف ویژه در اختیار مردم قرار می‌دهد که خوشبختانه مورد استقبال مردم قرارگرفته است.
مدیر سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان افزود: در این بازار‌ها بهترین گوشت قرمز، گوشت مرغ و ماهی زیر نظر بهداشت با قیمتی کمتر از قیمت تمام شده کشتار‌گاه‌ها ارائه می‌شود.
حکیم فعال از دیگر اقدامات این سازمان را ساماندهی بازار‌های روز مثل جمعه بازار خودرو، بازار اقلام دست دوم عنوان کرد و ادامه داد: افرادی که در منازل خود دست به تولید محصولات متنوع می‌زدندو محل فروش نداشتند با راه اندازی بازار مشاغل خانگی مورد حمایت قرار دادیم و اکنون این فروشندگان روز‌های جمعه در خیابان همدانیان اصفهان اجناس خود را به قیمت مناسب به فروش می‌رسانند.
وی در پایان افزود: با بحثساماندهی مشاغل و حمایت از آنان می‌توانیم به جامعه ایدآل برسیم و برای این کار همکاری دیگر ارگان‌ها نیازی مهم و ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز