خبرگزاری کار ایران

عسگر نصیری:

برای رفع مشکل آبگرفتگی لایروبی فصلی کانال‌ها ضروری است

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۰۲۴

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت که برای رفع مشکل آبگرفتگی، لایروبی فصلی کانال ها امری ضروری است.

به گزارش ایلنا، عسگر نصیری در جلسه شورای برنامه ریزی به موضوع وضعیت احداث کلکتور آب های سطحی در نقاط مختلف شهری اشاره کرد و گفت: پیرو دستور شهردار نقشه هایی را برای نگهداشت کلکتورها به مناطق ابلاغ کرده ایم.

وی به اهتمام جدی شهرداری برای رفع مشکل آب گرفتی برخی زیرگذرها نیز پرداخت و یادآور شد: رفع مشکل آب گرفتی پروژه های در حال فعالیت و دیگر پروژه های به اتمام رسیده با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان امکان پذیر است که درصدد اصلاح آن هستیم.

معاون فنی و عمرانی شهردرای کرج با تاکید بر اینکه این اقدامات به منظور جلوگیری از ورود آب به زیرگذرها انجام می گیرد، تصریح کرد: تکمیل کلکتورها اعم از خیابان استقلال، موذن و برخی خیابان های دیگر به اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان نیاز دارد که امیدواریم این اعتبار تامین شود.

نصیری در ادامه، ریختن زباله در کانال های آب شهری را یکی دیگر از مشکلات شهری برشمرد و افزود: با توجه به مشکلات و معضلات یاد شده لایروبی فصلی کانال ها امری ضروری است. 

وی با تاکید بر اینکه مطالعات کارشناسی آب بند کوه نور با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیرداری استان انجام شده، اظهار کرد: از گذشته تا کنون ۴۰۰ تا ۵۰۰ چاه جذبی در کرج احداث شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز