خبرگزاری کار ایران

عاقلی خبر داد:

توزیع روزانه 400 تن آسفالت برای لکه‌گیری مناطق 10 گانه کرج

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۰۲۹

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری کرج از توزیع روزانه 400 تن آسفالت به منظور لکه گیری مناطق 10 گانه خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا عاقلی گفت: هفته جاری یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان قیر برای تولید آسفالت برای کارخانه آسفالت شهرداری کرج خریداری شده که در حال حاضر روزانه 400 تن آسفالت در این کارخانه تولید و میان مناطق 10 گانه کرج توزیع می‌شود.

این مسوول با اشاره به اینکه آسفالت تولید شده به صورت روزانه بر اساس نیاز مناطق است، اظهار داشت: این میزان آسفالت به منظور لکه گیری در سطح معابر تولید می شود.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری اضافه کرد: در صورتی که نیاز روزانه مناطق برای لکه گیری بیشتر باشد، این سازمان آمادگی تولید آسفالت بیشتر را دارد.

عاقلی همچنین از لکه گیری آسفالت خیابان های اردلان در منطقه 8 کرج خبر داد و افزود: این عملیات به صورت مکانیزه و از سوی سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری طی دو روز آینده انجام خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های آتی سازمان در خصوص بازیافت آسفالت سخن گفت و ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت قیر و ضرورت کاهش هزینه های جاری در مجموعه مدیریت شهری، سازمان عمران، بازیافت آسفالت را در برنامه های آتی خود قرار داده است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری اضافه کرد: در صورت تحقق بودجه برای خرید تجهیزات لازم جهت بازیافت آسفالت در کارخانه آسفالت، به‌زودی شاهد خودکفایی این کارخانه در بازیافت آسفالت خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز