خبرگزاری کار ایران

تذکر حاجی قاسمی به شهرداری :

نیوجرسی های غیر مجاز، مزاحم شهروندان است/شهرداری در کنار پلیس، ورود کند

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۱۶۷

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نیوجرسی های غیرمجاز در سطح شهر، گفت: درباره جمع آوری نیوجرسی های غیر مجاز، بارها تذکر داده ایم اما کسی پاسخگو نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی حاجی قاسمی امروز در نطق پیش از دستور هفتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر کرج با عنوان اینکه شهرداری به تذکرات شورا بی توجه است، اظهار داشت: چندین بار بحث سیما منظر و فضای سبز و بحث جمع آوری نیوجرسی های غیر مجاز در شورا تذکر داده شده ولی شهرداری به این موارد توجه نمی کند.

این عضو شورا با اشاره به محدودیت 50درصدی بلوار چمران توسط نیوجرسی های غیر مجاز، اضافه کرد: نیوجرسی میدان والفجر علاوه بر غیر مجاز بودن و نداشتن مجوزِ شورای ترافیک و به لحاظ نداشتن الزامات قانونی، لازم است هرچه زودتر جمع آوری شود.

وی افزود: برای رفاه حال مردم، مدیران و مسئولان شهرداری باید آسایشِ شهروندان را جدی بگیرند.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج، تصریح کرد: قسمتی از بلوار 45 متری نیز با نیوجرسی مسدود شده که با توجه به دوربرگردان غیر استاندارد، تردد با مشکل روبرو شده است.

 حاجی قاسمی اذعان داشت: محول کردن این اشکالات بر تصمیم و اجرای پلیس، منطقی نیست چراکه این مسیر بدون طراحی درست، همراه است.

وی یادآور شد: شهرداری در تسهیل تردد شهروندان، سهیم است و درست نیست پلیس این اختیار را به تنهایی داشته باشد و باید شهرداری طبق وظیفه قانونی، ورود کند.  

حاجی قاسمی ضمن تاکید به برخورد قاطع با کسانی که به امنیت شهروندان لطمه وارد کنند، اظهار داشت: جمع آوری رمپ و پله در معابر باید هرچه زودتر انجام شود.

عضو شورا با اشاره به ساختمان های تازه تاسیس گفت: این ساختمانها با اشغال معابر و به بهانه استاندارد بودن رمپ مسیر پیاده راه ها را کم می کنند که لازم است برای رفاه تردد شهروندان این رمپ ها با شیب مناسب ساختمان انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز