خبرگزاری کار ایران

در نطق پیش از دستور شورای کرج مطرح شد؛

انتقاد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر از عملکرد شهرداری کرج

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۰۵۱

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج از عملکرد ناقص و بدون مطالعه شهرداری و از بین رفتن میلیاردها تومان سرمایه کلانشهر کرج، انتقاد کرد.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا، عباس زارع امروز در نطق پیش از دستور هفتاد و پنجمین جلسه‌شورای شهر کرج، گفت: یکی از مواردی که در مدیریت شهری کرج بارها به چشم می‌خورد، اشتباهات و دوباره کاری‌هایی است که خساراتی به شهر وارد می کند.

وی به بازدید خود از رودخانه کرج اشاره کرد و اظهار داشت: پیش از این، شهرداری کرج در اقدامی که با هزینه میلیاردی همراه بود اقدام به احداث دیواره سنگی در حاشیه رودخانه کرج کرد و بعد از اتمام پروژه، آب منطقه‌ای اعلام کرده اجرای این دیواره اشتباه بود و با توجه به تخریب سطح زیرین آن، خطرناک بوده و هرچه زودتر باید برداشته شود و این یعنی از بین رفتن میلیاردها تومان هزینه و نیرویی که به اشتباه، مدیریت شد.

زارع به ساماندهی دستفروشان نیز اشاره کرد و افزود: شهرداری، بازارچه هایی بدون استاندارد احداث کرده که علیرغم عدم ایمنی، اصولی نبودن آن منجربه بروز حادثه ای بزرگ شد و اموال شهروندان در آتش سوخت.

رئیس‌کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج، یادآورشد: برای راه اندازی بی.آر.تی در خیابان شهید بهشتی، مسیر مشخص شده، میخکوب می شود و این طرح بدون برنامه، متوقف و به جمع آوری میخکوب ها از سطح خیابان، ختم می شود.

وی افزود: در شهر کرج، چندین تقاطع غیر همسطح احداث می شود که متاسفانه با کمترین بارندگی، پاسخگو نیست و مشکل آفرین می شود. 

زارع با تذکرات مطرح شده به شهرداری، تاکید کرد: شهرداری باید پاسخگو باشد که آیا این موارد با مطالعه صورت گرفته و بررسی شود که این پروژه ها با چه مبالغی اجرا شده و باتوجه به منابع محدود چرا برای پروژه‌های بی فایده، هزینه می‌شود؟ 

این عضو شورا از شهرداری کرج خواست نتایج مطالعات به شورا، ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز