خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر کرج چه گذشت؟

اعتراض رئیس شورا به ورود وخروج اعضای شورا هنگام جلسات/ انتقاد به عدم اعلام دلایل ورشکستگی بیمارستان امام خمینی (ره )

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۵۴۲

رئیس شورای شهر کرج با تذکر به همه اعضای حاضر در جلسه شورا خروج بدون هماهنگی اعضا را موجب از رسمیت افتادن جلسه عنوان کرد و خواستار هماهنگی برای ورود و خروج در جلسات شورا شد. 

به گزارش ایلنا، محمد نبیونی امروز در هفتادمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج به اعضا تذکر داد که جلسه رسمی را بدون هماهنگی با هیئت رئیسه ترک نکنند.

وی یادآوری کرد: هفته گذشته به دلیل غیبت تعدادی اعضا و یا خروج بدون هماهنگی در زمان برگزاری جلسه رسمی، جلسه را از رسمیت خارج و این امر شورا را در رسیدگی بیشتر به لوایح عقب انداخت.

نبیونی با تاکید بر اهمیت جلسات در رسیدگی به درخواست شهروندان، تصریح کرد: لازم است در جلسات آینده، اعضا این موضوع را جدی گرفته و با هماهنگی از سالن خارج شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: بدین ترتیب اگر عضوی قصد ترک جلسه را داشته باشد و با خروج وی جلسه از رسمیت خارج شود، اجازه خروج به آن عضو داده نخواهد شد.

به گفته نبیونی، با توجه به زمان طولانی جلسه، پیشنهاد شده است میان جلسات پنج دقیقه تنفس اعلام شود.

در ادامه هفتادمین جلسه رسمی شورای شهر کرج دو تذکر از سوی رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و رییس مرکز پژوهش ها، مطرح شد.

احد رسولی، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری با تاکید بر بررسی کامل میزان بدهی بیمارستان امام خمینی(ره) و با اشاره به عدم پرداخت حقوق تعدادی از پرسنل و اعتراضات آنها، دلیل ورشکستگی این بیمارستان را از شهرداری خواستار شد.

سارا دشتگرد نیز از شهرداری خواست تمامی طرح هایی که توسط دانشگاه امیر کبیر با شهرداری مطرح شده است را ظرف یک هفته به شورا ارائه دهد.

در ادامه و پس از این دو تذکر، شورا وارد دستور جلسه شد و نمایندگان مردم در پارلمان شهری به بررسی درخواست شهروندان و لوایح ارسالی به شورا پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز