خبرگزاری کار ایران

بضاعتی‌پور خبر داد:

جمع‌آوری بیش از 200 تابلوی تبلیغاتی درکرج/اجاره تابلو از 2 تا 20 میلیون تومان

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۵۴۶

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه زیبایی شهر را فدایِ درآمد نمی‌کنیم، گفت: بیش از 200 پایه تابلوهای تبلیغاتی از سطح شهر جمع‌آوری خواهد شد.

به گزارش ایلنا، پیمان بضاعتی‌پور با بیان اینکه 500 پایه تبلیغاتی در کرج وجود دارد، عنوان کرد: از این تعداد 300 پایه در اختیار سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج و ما بقی در اختیار سایر دستگاه‌ها و نهادها قرار دارد.

وی اصلی‌ترین وظیفه مدیریت شهری را کسب رضایت شهروندان دانست و یادآور شد: به‌منظور بهبود فضای شهری و ساماندهی تابلوهای تبایغاتی، بیش از 200 پایه بزرگ تابلوهای تبلیغاتی از سطح شهر جمع آوری می شود. 

به گفته بضاعتی پور؛ طرح جمع آوری پایه تابلوهای تبلیغاتی از شهریور ماه سال جاری آغاز خواهد شد.  

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه برای برقراری آرامش بصری شهروندان قید درآمدِ میلیونی از این تابلوهای تبلیغاتی را زده‌ایم، گفت: تابلوهای تبلیغاتی با توجه به فضا و جایی که در شهر اشغال می‌کنند ماهیانه از دو میلیون تومان تا بیست میلیون تومان اجاره داده می‌شوند! 

بضاعتی‌پور به اجرای طرح هایی نظیر رنگ آمیزی، باتیس کاری و نقاشی دیوارهای کوتاه و بلند برای امحای نازیبایی‌های شهر اشاره کرد و افزود: از این پس شاهد تغییرات محسوسی در مبلمان‌شهری و نمای بصری شهر خواهیم بود.

این مسئول، کرج را به لحاظ مبلمان شهری بسیار ضعیف دانست و گفت: هر چیزی که در ارتباطِ مستقیم با مردم باشد مبلمان شهری است و سازمان سیما منظر تلاش می کند با ساماندهی و اقدامات زیباسازی، مبلمان شهری را بیش از گذشته تقویت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز