خبرگزاری کار ایران

در راستای اجرای ماده ۴۲ قانون نظام صنفی؛

انتخابات نمایندگان اتاق‌های اصناف استان البرز در اتاق اصناف ایران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۰۱۷

انتخابات نمایندگان اتاق‌های اصناف البرز در اتاق اصناف ایران با هدف معرفی 4 نفر نماینده این استان انجام شد.

به گزارش ایلنا، انتخابات نمایندگان اتاق‌های اصناف استان البرز در اتاق اصناف ایران، موضوع  ماده 42 قانون نظام صنفی  با حضور اعضای هیات اجرایی انتخابات،7 نفر کاندیدای حضور در اتاق اصناف ایران و 24 نفر از 25 نفر  اعضای هیات رئیسه اتاق های اصناف استان البرز در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز برگزار شد.

طی این دوره از انتخابات، حمید کریمی، رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز؛ محمد مهدی غفوریان پیرنیا، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف استان البرز و رئیس اتحادیه صنف تجهیزات مخابراتی و لوازم جانبی کرج؛ میر اسماعیل صدیق، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف استان البرز ورئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج و  عادل حنیفی، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف نظرآباد و رئیس اتحادیه طلا و ساعت نظرآباد با کسب اکثریت آراء به عنوان نمایندگان اتاق های اصناف استان البرز در اتاق اصناف ایران انتخاب شدند.

به استثناء حمید کریمی که ریاست اتاق اصناف مرکز استان البرز را بر عهده  دارد، شهرستان کرج دارای 2 کاندیدای دیگر بود که هر دو به عنوان نمایندگان اتاق اصناف استان البرز در اتاق اصناف ایران برگزیده شدند.

گفتنی است که رئیس اتاق اصناف هر استان بدون حضور در انتخابات و علاوه بر تعداد نمایندگان منتخب، یکی از نمایندگان آن استان در اتاق اصناف ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز