خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف البرز مطرح کرد:

هیجانات اخیر بازار، کاذب است/ فرهنگ استفاده از کالای ایرانی نیازمند همت ملی است

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۱۸۵

هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان البرز در دیدار با دادستان کرج در خصوص هیجانات اخیر در حوزه بازار و راهکارهای مقابله با آن به گفت و گو پرداختند.

به گزارش ایلنا، رئیس اتاق اصناف البرز در دیدار با دادستان کرج ضمن معرفی اعضای جدید هیات رئیسه اتاق و تشکر از مجموعه دادستانی در اجرای طرح ساماندهی دستفروشان، گفت: تمامی تحولات و جریاناتی که طی روزهای گذشته در سطح بازار مشاهده شده و باعث بالا رفتن نرخ ارز و سکه در بازار ایران شده است، بخشی از توطئه دشمنان ایران برای ایجاد فضای ناسالم اقتصادی و نارضایتی عمومی و عدم اطمینان به عملکرد مسئولان است.

حمید کریمی افزود: مردم ایران باید در برابر این جریان هوشیار باشند و اطمینان داشته باشند که تمامی این هیجانات و نوسانات کاذب است و به زودی فروکش خواهد کرد.

وی در ادامه از همکاری مجموعه دادستانی کرج با اصناف و تلاش در راستای حل مشکلات صنوف قدردانی کرد و افزود: اتاق اصناف کرج و مجموعه کسبه و بازاریان انقلابی این شهر همچون گذشته در کنار مسئولان هستیم و از تمامی امکانات در جهت مقابله با دسیسه های دشمن استفاده خواهیم کرد.

فرهنگ استفاده از کالای ایرانی نیازمند همت ملی است

در ادامه این نشست، عضو هیات رئیسه و رئیس اتحادیه پوشاک فروشان نیز در خصوص اجرای طرح‌های بازرسی و گشت مشترک با اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و جمع آوری البسه نامتعارف از سطح واحدهای صنفی، برگزاری منظم دوره های آموزشی ویژه متقاضیان پروانه کسب و اجرای طرح های حمایت از کالاهای داخلی، توضیحاتی را بیان کرد. 

وی گفت: اتحادیه صنف پوشاک با همراهی و مشارکت تولید کنندگان و فروشندگان ایرانی مصمم هستیم تا فرهنگ استفاده از کالاهای تولید داخل را در حد توان خود ترویج کنیم .البته این امر مهم ، نیاز به همکاری و بسیج تمامی مسئولان و دست اندرکاران دولتی و خصوصی دارد و نباید انتظار داشت که یک اتحادیه با امکانات محدود وارد میدان شود و تمامی مشکلات را حل کند.

طرح رجیستری، قاچاق گوشی را کاهش داد

در ادامه مهدی غفوریان دیگر عضو هیات رئیسه اتاق اصناف و رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی کرج نیز در خصوص اجرای طرح رجیستری تلفن همراه در کشور توضیحاتی را مطرح کرد.

مهدی غفوریان ادامه داد: بازار گوشی های تلفن همراه در کشور ما متاسفانه تحت تاثیر شبکه های زیر زمینی قاچاق کالا قرار داشت که با اجرای این طرح تمامی فعالیت های این حوزه تحت نظارت و کنترل انجام می شود و مشکلات بخش خرید و فروش نیز به کلی از بین خواهد رفت.

هیجانات اخیر بازار از دسیسه های دشمن است

دادستان کرج نیز ضمن تبریک به اعضای جدید هیات رئیسه اتاق اصناف بر لزوم هوشیاری مردم و دامن نزدن به هیجانات اخیر در بازار تاکید کرد و افزود: بدون شک در یک فضای ملتهب و ناپایدار نمی‌توان فعالیت سازنده و مفید داشت. 

شاه کرمی ادامه داد: در چنین فضایی تمام بخش های جامعه دچار مشکل و سردرگمی می شود و این همان هدفی است که دشمن دنبال می کند . بنابراین بی توجهی و دامن نزدن به جریانات بازار باعث می‌شود تا این دسیسه در کوتاه ترین زمان ممکن با شکست مواجه شود و فضای بازار ما به حالت عادی خود بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز