خبرگزاری کار ایران

حمید کریمی:

اصناف نماینده و حامی مردم است

کد خبر : ۶۱۷۳۲۱

رئیس اتاق اصناف استان البرز ضمن اشاره بر  اتحاد و انسجام همه اصناف به تعهد اصناف در حمایت مردم، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حمید کریمی در جمع خبرنگاران، گفت: اتاق اصناف به‌عنوان نهادی مردمی از طرف مردم، انتخاب شدند لذا هدف ما هم خدمت به مردم خواهد بود.

کریمی با اشاره به احقاق حقوق مردم تصریح کرد: لازم است در مباحثی چون مالیات و تعامل شهرداری و اصناف قدم برداریم.

وی افزود: همان‌طور که رئیس اتاق اصناف ایران نیز درصدد رفع مشکلات و کمبودهای اصناف در چارجوب قانون است؛ این مسیری است که باید در آن پیش برویم.

کریمی‌ درباره تاثیر فعالیت‌های رئیس اتاق اصناف ایران گفت: ما دورادور و البته در جلسه‌های اتاق از فعالیت‌‌های اتاق اصناف باخبر و آگاهیم و قدردان این تلاش‌‌ها هستیم. توقع داریم هیات‌رئیسه اتحاد و انسجام داشته باشد چون آنها الگوی ما و بزرگان اتاق اصناف هستند و نتیجه اتفاق‌ها در استان‌‌‎ها و شهرستان‌ها تاثیر می‌گذارد.

وی با اشاره به نقش هیات‌رئیسه اظهار کرد: تلاش اعضای هیات‌رئیسه قابل تقدیر  است و ما دوست داریم انسجام و اتحاد بین خود را حفظ کنند. معتقدم با وجود اختلاف در فعالیت گروهی که ممکن است همیشه وجود داشته باشد، این مسایل درون گروهی است و باید بین خودمان حل و فصل شود.

کریمی‌ در پایان به مردمی بودن اصناف اشاره کرد و گفت: نباید فراموش کنیم که هیات‌رئیسه اصناف با وجود اینکه به‌عنوان یک فروشنده‌ فعالیت می‌کنیم اما در چندین جای دیگر، مصرف‌کننده هستیم. بنابراین ما هم بخشی از مردم بوده و در موقعیت کنونی باید دست در دست هم مشکل‌ها را حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز