خبرگزاری کار ایران

در اجلاس اتاق اصناف مطرح شد:

تشکیل شرکت نمایشگاه بین‌المللی در کرج

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۳۴۷

اجلاس نمایندگان اصناف کرج تشکیل شد. 

به گزارش ایلنا، اجلاس ماهیانه نمایندگان اصناف کرج، امروز با حضور اعضای هیات‌مدیره اتحادیه‌های صنفی و با هدف ارائه گزارش تشکیل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان البرز و نحوه همکاری های دوجانبه با نیروی انتظامی به منظور بالا بردن ضریب امنیت اجتماعی صنوف برگزار شد.

تشکیل شرکت نمایشگاه بین المللی

حمید کریمی، رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز، ضمن خیر مقدم به همکاران صنفی خود به تشریح عملکرد مجموعه اتاق اصناف و اتحادیه‌های تحت پوشش طی یک ماه گذشته پرداخت. 

وی در گزارش خود به ستاد یاری‌رسانی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه، اهمیت تشکیل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان البرز و نحوه ی مشارکت اصناف در راه اندازی این مجموعه بزرگ خدماتی اشاره کرد.

صفر خانلو و منصوری نیز از این نشست به تشریح اهداف و چشم‌اندازهای تاسیس مجموعه نمایشگاهی در استان البرز پرداخته و به سوالات نمایندگان اصناف در این رابطه پاسخ دادند.

 فرمانده انتظامی استان البرز نیز با اشاره به رویدادهای اخیر کشور، نقش اصناف و بازاریان را در کنترل اوضاع، بسیار ارزنده ارزیابی کرد.

سردار محمدیان افزود: حساب مردم که از وضعیت اقتصادی کشور ناراضی و خواستار بیان مشکلات و تنگناها از راه‌های قانونی هستند از عوامل اختلاف برانگیز کاملا جدا است و نیروی انتظامی با هوشیاری و استفاده از نیروهای انقلابی و متعهد خود در مقابله با این افراد کوتاهی نمی‌کند.

در بخش پایانی این مراسم از تلاش‌های سرهنگ تقی‌پور، ریاست پیشین اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی به پاس خدمات ارزنده ایشان با اصناف کرج قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز