خبرگزاری کار ایران

با ساماندهی دستفروشان؛

دغدغه اصناف 45 متری گلشهر کرج برطرف شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۱۶۳

رئیس اتاق اصناف البرز، اقدام مدیریت شهری کرج در جمع آوری و ساماندهی دستفروشان منطقه 5 را ارزشمند دانست.

به گزارش ایلنا، حمید کریمی، گفت: معضل دستفروشی، سال‌ها اصناف را درگیر کرده بود که با جدیت مدیریت شهری در دوره جاری، شاهد حرکتی ارزشمند در ساماندهی آن بودیم.

وی با درخواست دائمی بودن این اقدام، افزود: اگر این برنامه برای همه مناطق و به صورت مستمر به اجرا درآید بسیاری از مشکلات کسبه، برطرف خواهد شد.

کریمی، با بیان اینکه دستفروشان واقعی حق امرار معاش دارند و نمی خواهیم آسیبی به آنان برسد، ادامه داد: باید این افراد فرصت و موقعیتی را برای فروش و کسب روزی داشته باشند که اختصاص غرفه های فروش به آنان ما را به این هدف می رساند.

رئیس اداره اصناف، افزود: لازم است برخورد با اخلال گران در خرید و فروش و سوء استفاده کنندگان در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول همچنین همکاری دادگستری، دادستانی و نیروی انتظامی را در اجرای طرح ساماندهی دستفروشان منطقه 5 تقدیر کرد و گفت: اداره اصناف نیز همه همت و تلاش خود را برای همکاری با مدیریت شهری در این زمینه به کار خواهد گرفت.

کریمی، گفت: چنانچه برای اصناف ثابت شود که صاحبان مغازه و کاسبان نسبت به سد معبر و دستفروشی اقدام کرده اند اماکن مذکور با همکاری ضابطین قضایی، پلمپ خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز