خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام شد؛

دیدار هیات رئیسه اتاق اصناف البرز با رئیس دادگستری استان

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۷۰۵

رئیس اتاق اصناف البرز در دیدار با رئیس دادگستری استان البرز، آمادگی مجموعه اصناف استان را برای روریارویی با جریانات انحرافی بازار اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، حمید کریمی در دیدار با رئیس دادگستری استان البرز افزود: مجموعه مدیریتی اصناف کرج در اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی و واحد بازرسی و نظارت تمامی رویدادهای سطح بازار را رصد می‌کنند و به عنوان پل ارتباطی میان کسبه محترم و مسئولان، آماده شنیدن انتقادات و پیشنهادات سازنده کسبه با هدف برون رفت از مشکلات موجود هستند.

 وی ادامه داد: در این راستا در یک‌هفته گذشته با همراهی رییس اتحادیه تجهیزات مخابراتی کرج با نمایندگان این صنف در یکی از مراکز تجاری کرج نشستی برگزار کردیم که طی آن باب گفت‌وگو با دیگر از مسئولان شهری در سازمان تعزیرات حکومتی، دارایی، شهرداری و... باز شد و اعضای محترم این صنف در فضایی دوستانه، مشکلات خود را به سمع و نظر مسئولان رساندند و خواهان رسیدگی و حل مشکلات خود شدند.

کریمی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، تصریح کرد: همه باید توجه کنیم که دشمن در جنگ اقتصادی و رو در رو با ما قرار گرفته و تمام تلاش خود را برای بی‌اعتمادی میان ملت و دولت به‌کار گرفته در چنین شرایطی  می‌طلبد تا اصناف متعهد و انقلابی ایران در کنار دیگر آحاد جامعه، دست در دست هم دهیم و اجازه حرکت و شکل گیری جریانات انحرافی و مخرب را ندهیم.

اصناف، سرمایه‌های کشور هستند

​رئیس دادگستری استان البرز در همین رابطه ضمن تشکر از همکاری‌ها و احساس مسئولیت در مجموعه اصناف، بر لزوم مشارکت و همکاری تمامی دستگاه و نهادهای دولتی برای مقابله با افراد و موسسات سودجو تاکید کرد.

احمد فاضلیان با تشریح مسائل اقتصادی و مشکلاتی که در پی تحریم‌های اقتصادی در سطح بازار بوجود آمده از اصناف به‌عنوان مجریان و بازوان قدرتمند دولت یاد کرد و افزود: مردم ایران در مقاطع مختلف با جریانات و تهدیدهای دشمن مقابله کرده و در رویدادهای بسیار سخت‌تر، سربلند از میدان بیرون آمده و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب ساخته است. در مقطع کنونی نیز، این توانایی و اقتدار برای ایستادگی در برابر شبیخون اقتصادی وجود دارد و مردم ایران با توکل به خداوند، اتحاد و همدلی، پیروز این میدان خواهند بود.

وی ضمن تشکر از اقدامات خیرخواهانه اتاق اصناف در جریان برگزاری جشن آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، خاطرنشان کرد: ظرفیت و پتانسیلی که در خانواده بزرگ اصناف مشاهده می‌شود، یکی از سرمایه‌ها و افتخارات کشورمان است که در یک نمونه کوچک و در سایه تعامل و همکاری میان مجموعه خیران اصناف، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان بدهکار غیر بزهکار را فراهم کرد. این سرمایه عظیم و این احساس مسئولیت و تفکر حاکم بر آن‌که متاثر از ارزش‌های دینی و اعتقادات عمیق قلبی است، باید تقویت شود و از دیگر ظرفیت‌های ویژه آن در بخش‌های دیگر جامعه استفاده شود.

در ادامه این نشست موضوعات دیگری همچون همکاری واحدهای صنفی پوشاک در حمایت از کالاهای ایرانی، راه اندازی بخش ویژه رسیدگی به پرونده های اصناف در دادگستری، برگزاری همایش فرهنگی و آموزشی با هدف  تعالی شخصیتی  و رفتاری کسبه و بازاریان، برگزاری نشست های تخصصی با حضور مسئولان شهری و روسای اتحادیه های صنفی و ... مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز