خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق اصناف البرز:

مشارکت و همکاری مدیران با مردم در گذر از مشکلات اقتصادی، میسر است

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۷۶۸

نشست هم‌اندیشی و تبادل‌نظر پیرامون مشکلات اقتصادی و صنفی به همت دادگستری البرز با حضور مسئولان عالی‌رتبه استانی و هیات‌مدیره اتحادیه‌های صنفی در محل سالن اجتماعات دادگستری استان، برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حمید کریمی، رییس اتاق اصناف البرز امروز در این نشست هدف از برگزاری این نشست را تعامل، وحدت و حس همکاری میان مجموعه فعالان صنفی و دست‌اندرکاران اداره شهر عنوان کرد و افزود: وضعیت حال کشور، متاثر از تحریم‌های اقتصادی، دچار مشکلاتی شده که در صورت همکاری و اتحاد تمامی مردم عزیز کشورمان، امکان عبور از این بحران وجود دارد.

وی افزود: مجموعه اصناف و بازاریان همواره خود را خدمتگزار به مردم میداند و در این شرایط سخت، تمام تلاش خود را برای مقابله با تهدیدات اقتصادی به کار خواهد گرفت.

در بخش دیگری از  این نشست مسائل و مشکلات خاص اصناف، توسط روسای اتحادیه‌های صنفی بطور مکتوب مطرح شد.

موارد مطرح شده در این نشست در حوزه‌های عوارض صنفی، بهداشت، عوارض تابلو، تغییرات کاربری، ساماندهی دست‌فروشان، نوسان نرخ ارز و تاثیر نامطلوب این رویداد در تبادلات اقتصادی، ضوابط اداری و دست و پاگیر پیش روی مجموعه بزرگ صنفی و صنعتی شیخ آباد کرج، بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز