خبرگزاری کار ایران

ضیافتی با حضور مسعود کیمیایی در عمارت نوفل‌لوشاتو

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۶۲۶

مسعود کیمیایی در اجرای هنرمندان نمایش «ضیافت‌شبانه‌ای برای شبنم» به تماشای این نمایش نشست.

به گزارش ایلنا، نمایش «ضیافت شبانه‌ای برای شبنم» به کارگردانی روزبه روحی‌پور ادای دینی است به فیلم «ضیافت» مسعود کیمیایی که ۲۳ سال پیش تولید شد.

در اجرای هنرمندان این نمایش علاوه بر مسعود کیمیایی، عبدالرضا منجزی، جواد طوسی، اکبر معززی، مهدی میامی، سعید آرمند، بابک صحرایی، حجت اشرف‌زاده، فرزاد حسنی، شهرام قائدی، نگین صدق گویا، ستار اورکی، رضا اخلاقی‌راد، مسعود آب‌پرور و کاوه آشنا هم حضور داشتند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:‌ «شیرین امشب کافه ماه طاووس را قرق کرده و تدارک یک ضیافت شبانه را دیده است. او بعد از سال‌ها تعدادی از همکلاسی‌های دوره دانشگاه خود را دعوت کرده. همه می‌آیند جز شبنم!»

ریحانه سلامت، فربد فرهنگ، هدیه رضایی، گل ناز عباسی، علی توانگری، گلبرگ بقایی، پویا بیکی، محمدرضا جمال، متین نظری و ساغر مسعودی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

«ضیافت شبانه‌ای برای شبنم» به کارگردانی روزبه روحی‌پور هرشب ساعت ۲۱.۳۰ در تماشاخانه عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود. برای تماشای بلیت‌های این نمایش می‌توانید به سایت www.tiwall .com مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز