خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان در جلسه علنی شورای شهر:

قانون کامل با دید حکومتی و در چهارچوب امور مردم اجرا شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۴۱

در اجرای قانون توجه به امور مردم در راس کارها قرار دارد در حالی که امروزه به مباحثحاشیه‌ای بیشتر اهمیت داده می‌شود.

ایلنا: شهردار اصفهان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با حضور رییس کل بازرسی کل استان گفت: نظارت به مباحثاصلی شهرهمانند داستان گاری و پوشالی شده و حواسمان فقط به پوشالی‌ها یعنی مباحثحاشیه‌ای است و اصل که گاری است را فراموش کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سید مرتضی سقاییان‌نژاد اظهار داشت: شهرداری بیش از ۳۷۲ وظیفه دارد به گونه‌ای که حوزه خدمات این ارگان بسیار گسترده است این در حالی است که شهرداری اصفهان؛ از سوی ۶ ارگان نظارتی نهاد بر‌تر در سلامت اداری در سال گذشته معرفی شد.
وی با تاکید بر اینکه می‌بایست بر روی شهرداری به عنوان بزرگ‌ترین ارگان اجرایی دید حکومتی وجود داشته باشد اذعان داشت: متاسفانه پرداختن به حق شهرداری در مقابل سایر ارگان‌ها به صورت مصلحتی در نظر گرفته می‌شود و این مهم به نحوی به کنار می‌رود.
شهردار اصفهان با بیان اینکه ده‌ها مورد حتی به صورت نامه کتبی در زمینه حق شهر و مردم اعلام شده اما متاسفانه پایمال می‌شود ادامه داد: این حقوق یا پرداخته نمی‌شود یا در اولویت قرار نمی‌گیرد لذا اگر دید حکومتی بر روی حقوق شهرداری نباشد شهر فلج می‌گردد و به طور حتم مردم ضرر وزیان می‌بینند.
وی با اشاره به معضل پارک حاشیه‌ای معابر اظهارداشت: لازم است با این معضل برخورد شود و همه ارگان‌های مربوطه برای نظم و انظباط در شهر با پارک حاشیه‌ای که به صورت دوبله و سوبله است برخورد کنند.
سقاییان‌نژاد با انتقاد از اینکه ده‌ها مورد از عوارض به حق شهر بدون هیچ نظارتی در خزانه دولت می‌رود بیان کرد: این در حالی است که نظارت به مباحثاصلی شهرهمانند داستان گاری و پوشالی شده و حواسمان فقط به پوشالی‌ها یعنی مباحثحاشیه‌ای است و اصل که گاری است را فراموش کرده‌ایم.
وی تاکید کرد: نباید مباحثاصلی را در نظارت‌ها فراموش کنیم اما متاسفانه برخی تجربه لازم را ندارند و به مسایل حاشیه‌ای می‌پردازند.
سقاییان‌نژاد با بیان اینکه لازم است قانون کامل با دید حکومتی و در چهارچوب امور مردم اجرا شود ادامه داد: سال ۹۱ توسط ۶ ارگان نظارتی وبازرسی کشور شهرداری اصفهان به‌ عنوان نهاد بر‌تر در حوزه سلامت اداری و مبارزه با فساد برگزیده شد اما به این معنا نیست که شهرداری عیبی ندارد اما باید به این مهم به صورت نسبی نگریسته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز