خبرگزاری کار ایران

استقبال گسترده شهروندان تبریزی از برنامه‌های اوقات فراغت فرهنگسرای بزرگ الغدیر

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۷۴۰

از جمله برنامه‌های فرهنگسرا در سال جاری و به ویژه در فصل تعطیلات تابستانی برنامه‌ریزی و اجرای همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی، فرهنگی، هنری و اجتماعی و سلامت در این فرهنگسرا است.

شهروندان تبریزی از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و آموزشی فرهنگسرای بزرگ الغدیر جهت بهینه سازی اوقات فراغت به صورت گسترده‌ای استقبال کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر فرهنگسرای الغدیر تبریز گفت: پیرو مصوبات هیات امنا فرهنگسرا و اطلاع رسانی‌های انجام شده شهروندان از برنامه‌های اوقات فراغت این فرهنگسرا به صورت گسترده‌ای استقبال کرده‌اند واین برنامه‌ها بصورت صبح و بعد ازظهر اجرا می‌شود.

خسرو خیری افزود: از جمله برنامه‌های فرهنگسرا در سال جاری و به ویژه در فصل تعطیلات تابستانی برنامه ریزی و اجرای همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی، فرهنگی، هنری واجتماعی و سلامت در این فرهنگسرا است.
مدیر فرهنگسرای الغدیر تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها برگزاری کلاس‌های آموزشی درحوزههای: آموزشقرآن(تمامسنین) –کار آفرینی(دسرسازی –سرمه دوزی–خیاطی–ممقان دوزی–چرمدوزی–گلسازی – شیرینی پزی –عروسک بافی–روبان دوزی–رومبلی - سفره آرایی) آموزش کاریکاتور –آموزش تولید انیمیشن–آموزش کامپیو‌تر و زبان(باارائه گواهی از طرف جهاد دانشگاهی استان) –آموزش ریاضی ذهنیucmas – آموزش نقاشی – آموزش خطاطی –صنایع دستی بانوان–آموزش تئا‌تر و بازیگری–آموزش عکاسی – گلستان خوانی –بوستان‌خوانی–شرح مثنوی–شهریار شناسی–حافظ‌شناسی فنون شعر –جلسات نقد اشعار - آموزش داستان نویسی–تغذیه وآشپزی سالم – روان‌شناسی عمومی و فردی و مشاوره ازدواج –خدمات ویژه خانه اسباب بازی – فوریت‌های پزشکی –بهداشت خانواده–ورزش صبحگاهی ویژه بانوان و ویژه برنامه‌های مشارکتی با سازمان‌ها و ادارات مرتبط که پیرو فراخوان‌ها و اطلاعیه‌های صادره شهروندان به صورت گسترده در آن شرکت کرده‌اند.

وی در خاتمه از شهروندان خواست جهت کسب اطلاعات و ثبت نام به واحد آموزش‌های شهروندی یا سایت اینترنتی فرهنگسرا به آدرس www. algadir. tabriz. ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز