خبرگزاری کار ایران

فایرفاکس قابلیت جدیدی را برای کاربران خود عرضه کرد

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۶۱۳

مرورگر اینترنتی فایرفاکس با اضافه کردن یک افزونه تحت عنوان advance، فهرستی از وب سایت های موردعلاقه کاربران را در صفحه نخست خود نمایش می دهد.

به گزارش ایلنا، شرکت موزیلا، به عنوان شرکت توسعه دهنده مرورگر اینترنتی فایرفاکس، به تازگی اعلام کرده است که یک افزونه جدید تحت عنوان advance به پلتفرم این مرورگر اضافه خواهد شد که به کاربران این امکان را می دهد طبق سلیقه خود به وب سایت های موردعلاقه شان سر بزنند.

موزیلا که به نظر می رسد از روز سه شنبه درحال افزودن این قابلیت جدید به پلتفرم فایرفاکس است، سعی دارد بهترین پیشنهادهای ممکن را برای وب گردی کاربران ارائه و نمایش دهد که هم اکنون تنها نسخه آزمایشی این افزونه در طریق برنامه تست پایلوت موزیلا در دسترس است و علاقمندان قادر خواهند بود قبل از انتشار و عرضه همگانی و عمومی آن، ویژگی‌های منحصر بفرد آن را امتحان کنند و در توسعه و پیشرفت این قابلیت به موزیلا کمک کنند.

به نظر می‌رسد که موزیلا قصد دارد با عرضه این قابلیت باری دیگر برتری مرورگر خود را به سایر رقبایش اثبات کرده و به محبوبیت آن بیفزاید.

از سوی دیگر، این قابلیت می‌تواند کاربران را از عادت وب گردی های معمول، همیشگی و خسته کننده خود برهاند و پیشنهادات جدیدی را برای آنها ارائه دهد که این امر در نهایت به کاهش سلطه گری های گوگل کروم خواهد انجامید.

چند ماه پیش بود که موزیلا به منظور رقابت با سایر مرورگرهای اینترنتی محبوب نظیر گوگل کروم، نسخه پرسرعتی از مرورگر فایرفاکس کووانتوم را منتشر کرد و بدین ترتیب دوباره به عرصه مرورگرهای اینترنتی محبوب جهان بازگشت. زمانی که مرورگر فایرفاکس در سال ۲۰۰۴ میلادی عرضه شد، توانست موقعیتی که مرورگر اینترنت اکسپلورر برای خود دست و پا کرده بود را به سختی به چالش بکشاند اما پس از آنکه مروگر گوگل کروم عرضه و با موفقیت و استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه شد، نقش پررنگ خود را در بازار مرورگرها از دست داد.

حالا به نظر می‌رسد که موزیلا بار دیگر می‌خواهد با افزودن قابلیت جدیدی خیل عظیمی از کاربران را به خود جلب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز