خبرگزاری کار ایران

خوشحالم شگفتی‌ساز شدیم؛

هاشم‌پور: برد مقابل روسیه قهرمان جهان اتفاقی نبود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۳۲

خوشحالم شگفتی‌ساز شدیم و تیم ملی فوتبال ساحلی در تاریخ فوتبال ایران توانست برزیل که قهرمان چندین دوره جام جهانی است را شکست دهد تا شایستگی هایش را نشان دهد.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران درباره بازی مقابل برزیل و روسیه و عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، عباس هاشم‌پور در این باره گفت: خوشحالم شگفتی‌ساز شدیم و تیم ملی فوتبال ساحلی در تاریخ فوتبال ایران توانست برزیل که قهرمان چندین دوره جام جهانی است را شکست دهد تا شایستگی هایش را نشان دهد.

وی ادامه داد: در بازی مقابل برزیل کار سختی داشتیم چراکه مارکو اکتاویو روی نیمکت نبود و من باید به تنهایی تیم را هدایت می‌کردم و کار بسیار سختی بود که با کمک خدا توانستم از عهده اش بر بیایم و در نبود مارکو روی نیمکت ایران توانست برزیل قهرمان چند دوره جام جهانی را شکست دهد و نشان دهد برد مقابل روسیه قهرمان جهان اتفاقی نبود. سطح تیم ملی فوتبال ساحلی بالا رفته و حالا می‌شود با اطمینان گفت یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ساحلی جهان است.

هاشم‌پور ادامه داد: البته بازیکنان تیم ملی ناراحت هستند به این دلیل که بازیکنان ما در این دو بازی از جان و دل مایه گذاشتند و زحمت کشیدند اما رسانه ملی گزارشگری را برای بازی انتخاب کرد که از قوانین فوتبال ساحلی آگاهی نداشت و بدون اطلاع از نحوه برگزاری مسابقات، اطلاعات نادرستی به بینندگان تلویزیونی می‌داد و حتی نام بازیکنان را اشتباه بر زبان می‌آورد و مرتب می‌گفت تیم‌های روسیه و برزیل با تیم‌های اصلی به مسابقات نیامده‌اند، در حالیکه این دو تیم با تیم‌های اصلی‌شان آمده‌اند. قصدشان این بود که با این جملات برد ما را کمرنگ کنند. بهتر است گزارشگران فوتبال ساحلی قبل از گزارش بازی اطلاعاتی درباره قوانین بازی‌ها و نام بازیکنان و نحوه بازی ها از کارشناسان این رشته کسب کنند و یا در اینترنت جستجویی ساده انجام دهند.

مربی تیم ملی در پایان گفت: امیدوارم امروز با شکست ایتالیا بتوانیم به عنوان تیم اول به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم و حاصل اردوهای بلند مدت و سختی که داشتیم، قهرمانی در رقابت‌های بین قاره‌ای جهان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز