خبرگزاری کار ایران

از سوی فدراسیون بین المللی والیبال؛

برزیل میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال / صعود ایران سخت تر شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۵۴۴

از سوی فدراسیون بین المللی والیبال از هر گروه دو تیم برتر(چهار تیم) به مرحله نهایی این رقابت ها صعود خواهند کرد که مسابقات مرحله نهایی خود را از ۲۴ تیرماه به مدت پنج روز در برزیل پیگیری خواهند کرد.

فدراسیون بین المللی والیبال(FIVB) برزیل را به عنوان میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال انتخاب کرد.

به گزارش ایلنا، سطح یک لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵ با حضور هشت تیم در دو گروه از هشتم خردادماه سال ۱۳۹۴ آغاز می شود و دور مقدماتی آن تا ۱۴ تیرماه پیگیری خواهد شد.

تیم های ایتالیا، برزیل، صربستان و استرالیا در گروه یک این رقابت ها و تیم های روسیه، آمریکا، لهستان و ایران در گروه دوم دور مقدماتی لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بر اساس فرمول اعلام شده از سوی فدراسیون بین المللی والیبال از هر گروه دو تیم برتر(چهار تیم) به مرحله نهایی این رقابت ها صعود خواهند کرد که مسابقات مرحله نهایی خود را از ۲۴ تیرماه به مدت پنج روز در برزیل پیگیری خواهند کرد.

با توجه به اینکه تیم ملی برزیل میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ در گروه اول دور مقدماتی قرار دارد، بنابر این از گروه یک سه تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد و تیم های شرکت کننده در این گروه اقبال بیشتری برای حضور در مرحله نهایی خواهند داشت.

این در حالیست که در گروه دو از بین چهار تیم ایران، روسیه(پر افتخار ترین تیم جهان)، آمریکا(قهرمان لیگ جهانی ۲۰۱۴) و لهستان(قهرمان رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۱۴) تنها دو تیم برتر جواز حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی را به دست می آورند.

مرحله نهایی لیگ جهانی با حضور شش تیم شامل سه تیم اول گروه یک(دو تیم برتر و میزبان مرحله نهایی)، دو تیم اول گروه دو تیم و قهرمان سطح دو برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز