خبرگزاری کار ایران

با هدف حفاظت از محیط‌زیست برگزار می شود؛

اجرای طرح حمایت از حیوانات آسیب دیده در البرز

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۳۲۶

سرپرست انجمن اتومبیلرانی و موتور سواری هیات کارگران استان البرز از مشارکت این انجمن با کمیته حفاظت از محیط زیست، کمیته آفرود، کمیته کلاسیک، کمیته امداد و نجات در اجرای طرح حمایت از حیوانات آسیب دیده، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میثم اکبرپور، گفت: یکی از اهداف بزرگ انجمن اتومبیلرانی و موتورسواری هیات ورزش کارگران استان البرز، ارائه خدمات ویژه و ارزنده در راستای حفظ و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی، است.

وی افزود: پس از برگزاری همایش پاکداشت طبیعت و طرح مهرورزی طبیعت که به بهترین شکل برگزار شد، این بار در راستای حمایت و نگهداری از حیوانات آسیب دیده بومی و خیابانی، گامی ارزشمند برمی داریم.

سرپرست انجمن اتومبیلرانی و موتور سواری هیات کارگران استان البرز در خصوص اجرای این طرح افزود: به وفور مشاهده می شود حیواناتی که سانحه دیده و یا مورد ضرب و شتم انسان‌ها قرار گرفته و دچار معلولیت‌های مختلف شده اند، بی پناه در معابر شهر، سرگردان و رها شده هستند و شهروندانی نیز هستند که در نقاهتگاهی به این حیوانات آسیب دیده خدمت رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: در این راستا کمیته حفاظت از محیط زیست با همکاری کمیته آفرود، کمیته کلاسیک، کمیته امداد و نجات و انجمن اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز، طرح‌حمایت از حیوانات آسیب دیده را برگزار می‌کند تا بتوانیم در حد امکان نیازهای این نقاهتگاه را مرتفع کنیم و دوستداران حیوانات که در این خصوص قصد مشارکت و حمایت دارند چه از لحاظ مالی و تامین تجهیزات، می‌توانند شخصا در روز همایش در مکان مورد نظر، حضور داشته باشند. 

اکبرپور گفت: از تمام گروه های دو دیفرانسیل و کلاسیک، دعوت می‌شود تا در این امر انسانی و خداپسندانه شرکت نمایند لذا گروه ها و کمیته هایی که قصد همکاری در این طرح ارزشمند را دارند می توانند برای هماهنگی بیشتر با شماره ۰۹۱۲۷۲۰۵۰۹۷ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز