خبرگزاری کار ایران

بر اثر اختلاف خانوادگی؛

نزاع دسته‌جمعی در کرج به قتل جوان 22 ساله انجامید/ دستگیری 5 متهم به قتل از سوی پلیس

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۲۵۲

نزاع دسته‌جمعی در کرج منجر به کشته شدن جوان 22 ساله شد.

به گزارش ایلنا، در این درگیری دسته جمعی، جوانی ۲۲ ساله براثر ضربات جسم سخت به‌شدت آسیب‌دید و به بیمارستان منتقل‌شد که با وجود تلاش کادر پزشکی به دلیل شکسته‌شدن جمجمه و آسیب به بافت‌های مغز جان خود را از دست داد.

به دنبال این درگیری ، پلیس اگاهی تعداد پنج نفر متهم به قتل که در ایتن درگیری حضور داشتند ر دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شدند که در بازجویی‌های مأموران منکر هرگونه درگیری با فرد مصدوم شدند.

با توجه به انکار متهمان، مأموران به محل درگیری اعزام و طی تحقیقات محلی از افرادی که در زمان درگیری در محل حضور داشتند، محرز شد که موضوع درگیری به خاطر اختلاف خانواده دو نفر از متهمان دستگیرشده رخ داده که طرفین بعد از درگیری لفظی، یکی از آنها جهت انتقام به همراه برادر خود و فرد مصدوم به محل درگیری مراجعه که طی آن با پرتاب سنگ و شیشه به یکدیگر «م-ن» (جوان بستری در بیمارستان) دچار آسیب مغزی می‌شود.

در بازجویی‌های تکمیلی مأموران مشخص شد که (خ-ع) یکی از متهمان دستگیرشده با وارد آوردن ضربات چوب‌دستی به سر مقتول، متهم اصلی پرونده است که با قرار بازداشت موقت و سایر متهمان نیز به اتهام مشارکت در نزاع دسته‌جمعی با قرار وثیقه قانونی تحویل زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز