خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات البرز:

برپایی سه جشن مجزا برای خبرنگاران البرزی/ برگزاری جشنواره مطبوعات در بهمن ماه 97

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۵۴۹

اولین جلسه هم اندیشی کمیته های خانه مطبوعات با حضور رئیس هیات مدیره، مدیرعامل و تعدادی از اعضای کمیته خانه مطبوعات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بعد از تشکیل 5 کمیته خانه مطبوعات متشکل از خبرنگاران، مدیران مسئول خبرگزاری ها، پایگاه‌های خبری و رسانه های مکتوب، عکاسان و پیشکسوتان، اولین جلسه هم اندیشی مدیران خانه مطبوعات البرز با اعضای این کمیته ها برگزار شد.

این نشست که با حضور رئیس هیات مدیره، مدیر عامل خانه مطبوعات و مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تشکیل و با موضوع گرامیداشت جایگاه خبرنگاران در روز 17 مرداد، برگزاری جشنواره مطبوعات و تکمیل بانک اطلاعات رسانه ای استان البرز، دنبال شد.

در ابتدای این نشست، اکبر حیدری، مدیرعامل خانه مطبوعات، ضمن تبریک به مناسبت انتخاب مهدی جعفری به عنوان ریاست هیٸت مدیره، گفت: هدف از برگزاری این نشست هم افزایی و هم فکری برای برگزاری جشن روز خبرنگار، جشنواره مطبوعات و تحقق پذیرفتن بانک اطلاعات خبرنگاران است.

حیدری در ادامه افزود: امیدواریم در آینده نه چندان دور جلسات بعدی نیز برگزار شود تا با صرف کمترین زمان، بیشترین بازخورد را دریافت کنیم.

در ادامه، حاضرین هریک با توجه به تجربیات سنوات گذشته، پیشنهادات خود را نسبت به برگزاری بهتر و در خور روز خبرنگار ، اراٸه کردند.

مهدی جعفری، رییس هیٸت مدیره خانه مطبوعات ضمن تشکر از حسن توجه شرکت کنندگان در این نشست، نسبت به رسیدگی بهتر امور خبرنگاران و عکاسان استان، گفت: طی مذاکراتی که انجام شده است، برگزاری مراسم روز خبرنگار امسال به طور کامل بر عهده خانه مطبوعات، است و اعتبار آن به طور کامل برای برگزاری مراسم و تهیه هدایا، صرف خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید یک هفته برای تجلیل از خبرنگاران در نظر گرفته شود، افزود: با توجه به برپایی کمیته های مختلف و اهمیت تشکیل این کمیته ها در خانه مطبوعات، قصد داریم در برگزاری مراسم روز خبرنگاران از همراهی و همکاری این عزیزان بهره مند شویم.

جعفری در بخش دیگری از اظهارات  خود، گفت: با برگزاری جلسات مختلف و هم فکری با اعضای هیٸت مدیره خانه مطبوعات، به طور حتم امسال جشنواره مطبوعات در استان البرز برگزار می گردد.

وی با عنوان اینکه سعی خواهد شد مراسم اختتامیه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و روز 22 بهمن، برگزار شود، از اعضای کمیته های خانه مطبوعات خواست در ارتباط با موضوعات این جشنواره، همفکری لازم را مبذول دارند.

جعفری در ادامه به اهمیت بانک اطلاعاتی خبرنگاران استان اشاره کرد و افزود: طی روزهای آینده نسبت به دریافت و تکمیل اطلاعات جامع خبرنگاران استان، توسط همکاری کمیته های خانه مطبوعات، اقدام خواهد شد.

رییس هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز در پایان تصریح کرد: این نوید را خواهیم داد که امسال برای روز خبرنگار سه جشن در نظر گرفته شود که یکی از جشن ها مختص به اعضای خانه مطبوعات خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز