خبرگزاری کار ایران

عزیز اکبریان:

رسانه‌ها مطالبات مردم را مطرح کنند/پروژه‌های حیاتی با مطالبه عمومی سرعت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۱۵۰

نماینده مردم کرج اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ها تأثیرپذیری زیادی میان مردم و مسئولان دارند لذا پروژه‌های حیاتی استان و کشور را به مطالبه عمومی تبدیل کنند که آن پروژه به ثمر و نتیجه برسد.

به گزارش ایلنا، عزیز اکبریان در نشست هم اندیشی و دیدار با هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان البرز اظهار کرد: به‌طور حتم نقش رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی به جامعه نقشی بسیار ارزنده و بی‌بدیل است و جایگاه آنها در توسعه و تعالی کشور بسیار مهم و حساس است.

این مسئول با بیان اینکه رسانه‌ها  با روشنگری منطقی می‌توانند مسوولان را به تکاپو وادار کنند، گفت: ماهیت رسانه­‌ها به‌گونه­‌ای است که چنانچه بخواهیم در یک حوزه، برنامه­ ریزی برای بهبود داشته باشیم می‌توانیم از نقش موثر آن برای یک چاره جویی جمعی استفاده نماییم.

وی به مزیت‌های استان البرز برای توسعه اشاره و خواستار فعالیت موثر رسانه‌ها در زمینه فعلیت بخشیدن به پتانسیل‌ها و استعدادهای استان شد و تصریح کرد: اگر مطبوعات و رسانه‌ها پروژه های حیاتی استان و کشور را به مطالبه عمومی تبدیل کنند، آن پروژه به ثمر و نتیجه می‌رسد. 

اکبریان افزود: تلاش می‌کنیم استان را به سمت توسعه همه جانبه هدایت کنیم.

 

لازم به ذکر است در این جلسه، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود در خصوص رسانه های استان البرز پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز