خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آسارا، اشتهارد، کرج و فردیس در مجلس:

فرماندار باید در خدمت مردم باشد/ مردم، مهمترین سرمایه کشورند

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۴۵۵

نماینده مردم آسارا، اشتهارد، کرج و فردیس، در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم مهمترین سرمایه کشوری هستند، گفت: فرماندار باید در خدمت مردم باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزیز اکبریان، امروز ضمن قدردانی از حاضرین در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان فردیس، اظهار داشت: خوشبختانه محور تلاش استاندار "کار" است و نمایندگان مجلس هم در تلاش برای ایجاد تولید و اشتغال مردم هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: عمده مشکلاتی که معمولا پیش می‌آید از طرف افرادی است که به سمت و مقامی نائل می شوند و به نوعی تازه به دوران رسیده هستند و برای خدمت به مردم، مناسب نیستند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، گفت: مهمترین دستاورد ما امنیت است که باید قدر آن را بدانیم. با وجود داشتن امکانات بسیار، نمی‌توان بدون داشتن امنیت، زندگی کرد لذا دشمن سالها به دنبال اختلال در این امر مهم، با جدیت تلاش می کند. 

وی  با توصیه به مسئولان استان البرز و شهرستان فردیس، تاکید کرد: گاهی به مردم قول‌هایی می‌دهیم که عملیاتی نمی شود. باید با مردم صادقانه، رفتار کرد و واقعیت ها را در نظر گرفت.

اکبریان با عنوان اینکه مردم همیشه حامی انقلاب و کشور بوده و هستند، اذعان داشت: فرمایشات رهبری را در مورد اقتصاد مقاومتی، جدی بگیریم. اقتصاد مقاومتی یعنی کار در مدت کوتاه انجام شود و اگر اعتماد مردم را از دست دهیم، جبران ناپذیر است و مهمترین سرمایه و دارایی ما، اعتماد مردم است.

نماینده مردم در مجلس، گفت: کشور با میلیاردها تومان دارایی و داشتن تجهیزات نظامی، اگر پشتوانه مردم را از دست بدهد با مشکل روبرو خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر درآمد دولت از سه منبع فروش نفت، دریافت مالیات و دارایی، بدست می آید و با توجه به هزینه های بالای کشور، باید برنامه های مناسبی در آینده، لحاظ کنیم.

اکبریان خطاب به فرماندار جدید فردیس، اظهار داشت: باید فرماندار در راستای خدمتگذاری به مردم، پروانه وار به گرد آنها بچرخد و اجازه ندهد، مردم برای انجام شدن کارشان، زحمات بسیاری متحمل شوند.

وی ادامه داد: فردیس، شهرستان نوپایی است و استاندار لازم است توجه ویژه بدان داشته باشد. فردیس آخرین شهرستان البرز است که باید کارهای خوبی در آن ایجاد شود. لازم است فرمانداری، ائمه جماعات و مدیریت شهری، برای مردم کار کنند و با کنار گذاشتن اختلافات و ایجاد محور وحدت، صمیمیت  بیشتری بین خود ایجاد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز