خبرگزاری کار ایران

اسماعیل خلیلی:

برای امنیت شغلی، مطالبات بیمه‌ای و جایگاه شغلی خبرنگاران، همکاری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۸۰۱

نشست صمیمی مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان با هیات رئیسه و اعضای خانه مطبوعات و جمعی از خبرنگاران استان البرز در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا اسماعیل خلیلی در نشست اعضای خانه مطبوعات و جمعی از خبرنگاران در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان با اشاره به اینکه پاسخگویی به تمامی اقشار مردم و بویژه رسانه‌ها از وظایف مهم کارگزاران دولت است، گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های زیر مجموعه آن در استان البرز همواره با رویکرد تعامل شایسته با رسانه ها آمادگی حل مسائل و مشکلات روابط کار در رسانه ها و رفع دغدغه آنان در خصوص امنیت شغلی، مطالبات بیمه ای و جایگاه شغلی خبرنگاران استان را دارد.

خلیلی در ارتباط با بیمه اصحاب رسانه البرز، گفت: در گذشته یکی از خبرنگاران پیگیر بیمه تامین اجتماعی بود و سازمان تامین اجتماعی سوابق بیمه خبرنگاران و گواهی سرپرستان نشریات را به کمیته تطبیق ارائه داد و در نهایت تعدادی از خبرنگارانی که پیگیر بودند، بیمه شدند.

وی با عنوان اینکه در حال حاضر آمادگی داریم تا سوابق بیمه خبرنگاران را همچون گذشته عملیاتی کنیم، ادامه داد: مصوبه گذشته به قوت خود باقی است و این آمادگی را  داریم که هر خبرنگاری در این زمینه مشغول به فعالیت رسانه‌ای است،  ظرف مدت یک ماه بیمه اش کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز