خبرگزاری کار ایران

قدردانی خانه مطبوعات البرز از رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۰۷۸

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز از تلاش‌های اکبر سلیم نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج برای پیگیری روندِ درمان "محمد نیک آیین" از خبرنگاران استان، قدردانی کردند.

به گزارش ایلنا، اکبر سلیم نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج به همراه سید علیرضا موسوی مدیرکل ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری کرج با حضور در خانه مطبوعات از نزدیک در جریان برنامه های این تشکل صنفی قرار گرفتند. 

 پاسداشت روزخبرنگار، برگزاری جشنواره مطبوعات، بزرگداشت روز شورا، ایجاد کمیته حقوق شهروندی، همایش شورا _ رسانه و همکاری برای آموزش خبرنگاران استان، موضوعاتی بود که در این نشست از سوی رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات مطرح شد.

در حاشیه این نشست نیز اکبر حیدری، مدیرعامل و مهدی جعفری، رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات از اکبر سلیم نژاد، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج بابت پیگیری برای تسهیل در درمانِ "محمد نیک آیین" از خبرنگاران استان البرز که چندی پیش در یک تصادف رانندگی آسیب جدی دیده بود قدردانی کردند.

این عضو شورا هفته گذشته با حضور در منزل این خبرنگار استانی، علاوه بر دیدار و آرزوی سلامتی برای وی، با پیگیری های لازم زمینه ادامه درمان این فعال رسانه ای را در یکی از بیمارستان های استان البرز فراهم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز