خبرگزاری کار ایران

ارتقایی مطرح کرد:

با تمام قوا کنار پروژه فرودگاهی پیام هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۱۹۸

مشکلات عمرانی فرودگاه بین‌المللی پیام در حضور معاون استاندار البرز مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا خسرو ارتقایی در بازدید از منطقه‌ویژه اقتصادی پیام اظهار داشت: یک‌ماه بعد از قبول مسوولیت در البرز در آذر ۹۵ در فرودگاه پیام حضور پیدا کردم. قبل از اینکه وارد منطقه شوم به فرودگاه و منطقه تصوراتی داشتم ولی بعد از پایان تصویری که در ذهنم شکل گرفت با آن تصورات تفاوت زیادی داشت در آن حضور شاهد رکود و بی‌رونقی در منطقه بودم که در بنده ایجاد سرخوردگی کرد ولی امروز در بازدید مجدد از اقدامات انجام شده خیلی خوشحال شدم.

معاون عمرانی استانداری البرز با اشاره به حضور سه‌باره وزیر بهداشت در یک‌ماه گذشته گفت: تکاپو و پویایی در البرز به اندازه‌ای است که امروز مجددا شاهد سومین حضور هاشمی طی یک‌ماه گذشته در استان البرز بودیم که این پویایی در منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز به چشم می‌خورد.

ارتقایی برای آگاهی بیشتر مدیران استان البرز درخواست کرد یک نسخه از گزارشی که از طرف پیام برای معرفی مشکلات و معضلات خود ارائه داد دریافت کنند تا در جلسه بعد که به موضوع پیام پرداخته شد اطلاعات دقیق‌تری نسبت به مطالبات پیام داشته باشد و از دستگاه‌ها خواست تا در یک زمان‌بندی تعیین شده برنامه خود را ارائه دهند.

ارتقایی به جلسه کارگروه پسماند که با حضور مدیر عامل پیام در استانداری البرز برگزار شده اشاره و گفت: بعد از برگزاری کارگروه پسماند جلسه دیگری که جنبه تخصصی بیشتری داشت برگزار کردیم که در آن حلقه گمشده ای که به دنبال آن بودم پیدا شد با تعهداتی که در آن جلسه گرفته شد قرار شد تا اواخر مهر مشکلات دفن زباله از قبیل برطرف کردن بو، پرندگان و پسماندهای نایلونی که بر اثر وزش باد بلند می شود را حل و فصل کنند و در این خصوص منتظر تعیین تکلیف انتخاب شهردار کرج هستیم .

وی افزود: مسافری شدن پیام یک طرح توسعه ای در استان البرز تلقی می شود که بعد از سال ها پرونده مسافری شدن آن روی میز استانداری البرز آمده، به نظر می رسد فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، توانمندی بالایی دارد که باید از آن بهره برداری نماییم. با توجه به موقعیت جغرافیایی البرز و حجم پروازی که بر دوش فرودگاه مهرآباد و امام خمینی (ره) وجود دارد می تواند نقش آفرین باشد و از لحاظ پدافند غیر عامل نیز فرودگاه پیام دارای جایگاه ویژه ای است .

معاون عمرانی استانداری البرز در پایان اذعان نمود: بنده به عنوان معاون عمرانی استانداری البرز با تمام قوا در کنار این پروژه هستم و از سایر دستگاه ها درخواست دارم به دور از نگاه بخشی در این پروژه ورود نمایند. امروزکه قسمت های مختلف فرودگاه پیام مورد سرکشی قرار گرفت و تحولات را از نزدیک مشاهده نمودم شادی خود را از این تغییر و تحولات پنهان نمی کنم و کلیه این تغییرات نوید روزهای خوبی برای منطقه دارد که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز